Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwste aanwinsten
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CLS Bekijk Berichtenmerci maat, kzen trouwens verhuisd...
naar Koksijde alleja, waar men hele collectie al de hele tijd stond.
enkel nog om rapport en proclamatie naar D'monde.dat bal doe ik toch ni, hoe hard ze ook zagen...
kzal nimeer naar DeKimpe moeten gaan...ma kga nog wa modellen kopen ze binnekort
als de SL600 van AA
Ge kunt met den auto over en weer rijden hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk BerichtenJawadde. Khad er overlaatst nog aangepeisd dat ge ging verhuizen toen ik daar in Zele passeerde.
Ge kunt met den auto over en weer rijden hé
maar hou zeker contact!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk BerichtenDeel 3
Iedereen mooie aanwinsten
Comment
-
Ok, gisteren ook nog 1 binnen gekomen.
maar eerst nog 1 van enkele maanden geleden waar ik nu pas foto's van genomen heb:
Chevrolet Corvette C5 - 1/12 GMP (is beetje niet voorziene aankoop ... had voor de lol maar ff meegedaan op ebay ... en had hem ... oeps )
dan sinds gisteren:
Mercedes CLK-LM #35 24H Le Mans 98 - 1/18 Autoart
dat maakt intussen al 11stuks van 24H Le Mans uit 1998:
nu nog de #26 Porsche; #27 toyota; #30 tot #33 Nissan (autoart) #36 Mercedes (op bass van de #35); #40 Mclaren (UT); #45 Panoz; #50 Viper (op basis van de #51-53); #61 Porsche (UT)
(Van 1999 nog maar 7st)
Comment
-
-
-
Ok, hier vandaag nog een Mclaren binnen gekomen
McLaren F1 GTR #38 24H Le Mans 1996 - 1/18 UT Models
http://i4.ebayimg.com/08/i/001/39/9f/c8f8_3.JPG (als voorbeeld, pics volgen later)
en daarnet bezig geweest met het verwijderen van racenummers en rijdersnamen van een Viper van AA:
zodat het op dit uitkomt:
en vervolgens wordt het dan:
En morgen normaal nog 2 McLaren's ophalen
De #51 Harrods en de #24
Begin volgende week moet er nog een Aston Martin DBR9 #33 "Redbull" 24U Spa - 1/18 Autoart binnen komen
en daarna nog een 2de Mercedes CLK-LM #35 om die aan te passen naar #36
en dan nog een #91 Viper staan die #92 wordt en een Corvette C5R #3 die #63 wordt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door exit Bekijk BerichtenOk, gisteren ook nog 1 binnen gekomen.
maar eerst nog 1 van enkele maanden geleden waar ik nu pas foto's van genomen heb:
dan sinds gisteren:
Mercedes CLK-LM #35 24H Le Mans 98 - 1/18 Autoart
(autoart) #36 Mercedes (op bass van de #35
'k Vind het een beetje zonde om deze om te vormen nr een 36....
Toch schitterende aanwinst...velen zouden jaloers zijn....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gunther112 Bekijk BerichtenWaar heb jij zo snel 2 # 35's gevonden ? Zo zeldzaam, en dan nog aan meestal een verschrikkelijke prijs.
'k Vind het een beetje zonde om deze om te vormen nr een 36....
Toch schitterende aanwinst...velen zouden jaloers zijn....
en 1 op MP die amper voor 1/3 van ebay prijs ...
en yip, zijn redelijk zeldzaam die wagens ... moest ik die op MP sneller gezien hebben had ik op Ebay wrs niet meegedaan ... maar kwam die op MP per toeval tegen
zocht op een andere wagen, dan andere aanbiedingen bekeken van die verkoper en daar zat die dus bij ... dan maar meteen bod gezet op beide en bleek dat de andere al weg was ... en vergeten te wissen op MP dus eigen zeer veel toeval geweest ...
was ook zo trouwens voor de #51 LeMans 2000 AA ...
kwam 1 op Ebay - Nu Kopen of voorstel doen, heb hier voorstel niet gedaan (waren er al enkele gedaan en stond nog maar paar uur op ebay)
dan maar direct gekocht wegens zeldzaam en verzending gratis (USA)
maar 2weken later was die nog niet gescand voor vertrek ... en kwam er nog 1 op ebay in Duitsland ... daar per opbod meegedaan en ook stuk goedkoper dan die uit USA ...
die stond weekje later hier ...
die uit USA bleef duren ... mailen ... US post ging onderzoek doen ... 2de zoektocht .... uiteindelijk geld terug (paypal) ... en 2weken later (zijn intussen bijna 3maand verder) stond de wagen hier in eens ... dus had wagen en geld terug ... 2weken later mail van verkoper om te bevestigen dat de wagen was aangekomen ... en dan ook verkoper opnieuw betaald ... (en nog 5€ winst wegens dollarkoers ook )
(ze hadden hem gevonden, gescanned en weekje later stond die hier dan)
Comment
-
Ok, bij deze een updateje doen van afgelopen weekend.
Dodge Viper GTS-R #52 (op basis van #51) - 1/18 Autoart
en samen met de #51:
Mclaren F1 GTR #38 - 1/18 UT
Comment
-
McLaren F1 GTR #51 - 1/18 UT
McLaren F1 GTR #24 - 1/18 UT
Aston Martin DBR9 #33 24u Spa - 1/18 Autoart
nog onderweg:
Aston Martin DBR9 #62 - 1/18 Solido
Mercedes CLK-LM #35 - 1/18 Autoart (nog binnen komen)
Comment
-
Dit zijn nu nog eens knappe aanwinsten! De harrods heb ik ook en je hebt eeen schaalmodel op de kop kunnen tikken waarnaar ik al lang op zoek ben, namelijk die Fina Mclaren! Ik heb een andere fina versie van dat model, niet de nr 39 maar die met platte voorlichten. Hoeveel heb je er voor moeten neerleggen als ik vragen mag want die gaan makelijk 200 euro...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa Bekijk BerichtenDit zijn nu nog eens knappe aanwinsten! De harrods heb ik ook en je hebt eeen schaalmodel op de kop kunnen tikken waarnaar ik al lang op zoek ben, namelijk die Fina Mclaren! Ik heb een andere fina versie van dat model, niet de nr 39 maar die met platte voorlichten. Hoeveel heb je er voor moeten neerleggen als ik vragen mag want die gaan makelijk 200 euro...
120€ + verzending ... goeie 130€ +-
die gaan makkelijk over de 2-300€ (Ebay nu kopen => 300+)
op MP gevonden, stond er al ff op, vroeg er stuk meer van, waren 2 bods op gedaan, ik plaatste dan maar een bod en kreeg antwoord dat hij akkoord ging,daamee staat deze nu hier .....
nu nog eens de #39 zoeken
en dan is er inderdaad de versie zonder racenummers
de presentation model - BMW Exclusif
hier vandaag nog 1 bij gekomen:
Aston Martin DBR9 #62 - 24H Le Mans 2006 - 1/18 Solido
en een Ferrari F333 aanpassen naar #10
moet deze worden
Comment
Comment