Jurgen weeral mooie aanwinsten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwste aanwinsten
Collapse
X
-
Eindelijk de tijd gevonden om nog es een model af te werken.
Het betreft een Tamiya Cosworth die ik in een ander kleedje stak, nl die van Snijers.
Het betreft de Ypres 1996 versie. De decals zijn van "Club-Line" & de velgen van R43 (BigModel)
Comment
-
1/18 Kyosho BMW M6 Safety Car MotoGP
'k Verzamel geen 1/18 meer, maar mijn 6-serie collectie zou'k wel willen afwerken Nu nog enkel de M6 Cabrio en de 645ci Safety Car MotoGP1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenEr zijn (nog) geen 1 Serie-facelifts gemaakt op schaal. Ik weet ook niet of die nog komen.
Enige die er zijn, zijn deze op schaal 1:43 en 1:18 van Kyosho:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk BerichtenEindelijk de tijd gevonden om nog es een model af te werken.
Het betreft een Tamiya Cosworth die ik in een ander kleedje stak, nl die van Snijers.
Het betreft de Ypres 1996 versie. De decals zijn van "Club-Line" & de velgen van R43 (BigModel)
Gebruik je air-brush Vanni ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Soul Bekijk Berichten
interieur dan vooral.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vista Bekijk Berichtenwelke schaal is dit?
Z4 en 5 facelift zijn Kyosho
De M5 is een Maisto, de Z4 vorige generatie kan een Kyosho of een Maisto zijn, het lijkt me de Maisto te zijn
En de M3 Cabriolet is ook een Kyosho
1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk BerichtenEindelijk de tijd gevonden om nog es een model af te werken.
Prachtmodel!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk BerichtenGebruik je air-brush Vanni ?
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenOh wat was ik toen een diehard fan! Zowel van de piloot als van de auto met zijn prachtige livery! !
Prachtmodel!
Comment
Comment