Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwste aanwinsten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten

BMW M3 1:18 Kyosho wit
    Sehr schöne!
    1982 BMW E28 528i
    2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
      Sehr schöne!
      Dank u! Die van u ook. Mooie kleur op de Panamera

Comment

• Mooie aanwinsten iedereen.

Comment

• Nog een ladingske

1/43 Porsche Boxster

1982 BMW E28 528i
          2013 BMW F31 318d

Comment

• 1/43 Porsche Boxster S

1982 BMW E28 528i
            2013 BMW F31 318d

Comment

• 1/43 Porsche Boxster S 'Porsche Tennis Grand Prix'

1982 BMW E28 528i
              2013 BMW F31 318d

Comment

• 1/43 Porsche Cayman

1982 BMW E28 528i
                2013 BMW F31 318d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
                  Ik heb hier al een jaar of 4 een airbrush met mini-compressor staan, maar heb die nog nooit gebruikt
                  Amai, dan is het schilderwerk toch super goed gelukt

Knap !

Mijn Kawasaki ZZR-1400 is bijna af, ik ga hier dan ook eens paar fotookes zetten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk Berichten
                    Amai, dan is het schilderwerk toch super goed gelukt
                    Thx, maar de kas is wel met een spuitbus gedaan hoor, niet geschilderd
                    R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
                    Mitsubishi Lancer Evo6 RS
                    Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• OK, intussen zijn er enkele binnen gekomen

als 1ste deze 2 corvettes

welk ik al heb en ofwel bij 1 van broers gaan, of ze worden gedemonteerd en aangepast
                      (oa dan een Sporza Corvette 24H Zolder 2006)
                      (zijn dus al weg weer ... bij broer)

en vandaag ook deze

Porsche 911 GT1 #7 - FIAGT 1997 - 1/18 UT Models

Comment

• Comment

• komende week verwacht ik nog
                          Porsche GT1 "Le Mans 98 Winner" #26 - 1/18 Maisto (tja, andere merken hebben deze niet)
                          Dodge Viper GTS-R "Le Mans 98" #51 - 1/18 Autoart (aanpassen naar #50 LM 98 )
                          Dodge Viper GTS-R "Le Mans 98" #55 - 1/18 Autoart (aanpassen naar ... )

en daarnet ook nog binnen gekomen, foto's volgen later vandaag
                          Aston Martin DBR9 "Le Mans 07" #59 - 1/18 Solido

Comment

• EDIT:
                            bij deze de de foto's voor de Aston

http://www.samexit.be/cars/pages/ast...ndbr9-59b.html

Comment

• ik wil beginnen met modelbouw. in de winkel hebben ze echter zeer weinig keuze in modellen (van revell). via ebay kan je ook tamiya kopen want revell heeft weinig auto's heb ik gemerkt. is dat ook een goed merk? revell kan ik via vliegtuigen die een kameraad bouwt en dat is dik in orde wat is een redelijke prijs voor schaal 1/24? zit meestal rond de 18€ met verzending bij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                ik wil beginnen met modelbouw. in de winkel hebben ze echter zeer weinig keuze in modellen (van revell). via ebay kan je ook tamiya kopen want revell heeft weinig auto's heb ik gemerkt. is dat ook een goed merk? revell kan ik via vliegtuigen die een kameraad bouwt en dat is dik in orde wat is een redelijke prijs voor schaal 1/24? zit meestal rond de 18€ met verzending bij
                                Effe mezelf quoten:

Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
                                Ik zou zeggen: begint met een gewone straatauto, liefst op schaal 1/24 & van Tamiya. Das nl het best wat er op de markt is. Alles past gewoonweg perfect, wat niet altijd het geval is bij Revell,Heller,...
                                Hou er wel rekening mee dat je eerste model veel duurder zal zijn dan je volgend model. Want je moet nog de verf + lijm meerekenen.

Vergeet niet dat je online kan bestellen bij ons hé, port is 5.5€ of 7€:

Als je nog vragen hebt: shoot!!!
                                Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Ook op gebied van verf is tamiya veel beter om mee te werken. (vind ik toch)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                                    Ook op gebied van verf is tamiya veel beter om mee te werken. (vind ik toch)
                                    Vind ik ook.
                                    Nu, Tamiya is acryl , de anderen enamel. Hangt er vanaf wat je verkiest. Vele klanten werken liever met enamel, dus ja ....
                                    Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• ik ben eens naar de Fun geweest en daar hadden ze wel wat meer keuze in Revell. was eerst aan het twijfelen tussen 3 oude lemans wagens, dat zou schoon staan op den bureau. alleen die stickers schrikten mij wat af. heb dan een Ferrari 348ts gekocht. tamiya zal voor het volgende model zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                        ik ben eens naar de Fun geweest en daar hadden ze wel wat meer keuze in Revell. was eerst aan het twijfelen tussen 3 oude lemans wagens, dat zou schoon staan op den bureau. alleen die stickers schrikten mij wat af. heb dan een Ferrari 348ts gekocht. tamiya zal voor het volgende model zijn
                                        Decals zetten is zowat het makkelijkste dat er is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                                          Decals zetten is zowat het makkelijkste dat er is.
                                          Vind je? Een beginner zou de decals op onderstaande wagen nooit tot een goed einde brengen.

Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

Working...
                                          X