Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Jap, had hem op eBay zien staan sinds deze week, aan woekerprijzen zoals 50 en 60 euro. Dus ik dacht, geen dealermodelletje ofzo.
Maar ik sprong vandaag ff binnen bij de garage en daar staken ze me direct dit modelletje in mijn handen, voor de gewone prijs. Direct 2 gekocht dan maar, zalig modelletje. + voor een Schuco te zijn, geen slechte verhoudingen kwa afmetingen
Ik heb laatst de 5GT en de X1 besteld bij een BMW garage in Utrecht, aangezien ze die modelletjes hier nog niet hadden. Nu moet ik wachten tot januari... Ze waren daar ook nog niet binnen, en toch zetten ze die op de website.
Jap, had hem op eBay zien staan sinds deze week, aan woekerprijzen zoals 50 en 60 euro. Dus ik dacht, geen dealermodelletje ofzo.
Maar ik sprong vandaag ff binnen bij de garage en daar staken ze me direct dit modelletje in mijn handen, voor de gewone prijs. Direct 2 gekocht dan maar, zalig modelletje. + voor een Schuco te zijn, geen slechte verhoudingen kwa afmetingen
en nu voor mij maar wachten in de hoop dat ze die ook in 1/18 gaan uitbrengen.
Ik heb laatst de 5GT en de X1 besteld bij een BMW garage in Utrecht, aangezien ze die modelletjes hier nog niet hadden. Nu moet ik wachten tot januari... Ze waren daar ook nog niet binnen, en toch zetten ze die op de website.
Af en toe ja, hangt er vanaf. Ik probeer ze zo goedkoop mogelijk te verkrijgen. Het probleem is dat ze bij Davo de laatste nieuwe modellen niet snel genoeg in voorraad hebben. Ik heb al een aantal keer gevraagd achter de 5GT, de Z4 of de X1 en dat is altijd wachten. Soms is het interessanter om er 2 of 3 in één keer te bestellen via internet. Ook jammer dat je vorig jaar op het autosalon geen modellen kon kopen. "Wend u tot uw dealer" stond er op een bordje. Ik heb er 2 jaar geleden 5 in één keer gekocht
vanavond eens mijne 997 Targa MKII gaan ophalen ondertussen ook de panamera turbo gevraagd en de GT3 MKII moet dna ook nog den vernieuwde boxtser erbij meedoen. Efkes paar maanden geen porscheke gekocht en sta precies goed achter. Vitrinekastjes zitten wel vol (ongeveer een 130 porsches op 1/18 staan)
Comment