Nog veel plezier met het wachten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwste aanwinsten
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenIk heb ook een aantal nieuwe modellen op 1/43.
BMW 5GT
BMW X1
BMW Z4
BMW 3 Serie Sedan
BMW 1 Cabrio
BMW 3 Serie WTCC
BMW 3.0CSL
BMW Z4 GTR
Ferrari F430 Scuderia
Dat is het zowat denk ik...
Foto's later
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk BerichtenNog veel plezier met het wachten
De pullman is echt AF en heb me gisteren op het autosalon nog een Mercedes 3OO SEL 6.8 AMG gescoort. Machtig machien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenGisteren al toegekomen! Modellissimo werkt snel medunkt.
De pullman is echt AF en heb me gisteren op het autosalon nog een Mercedes 3OO SEL 6.8 AMG gescoort. Machtig machien.
Foto's van je niewe aanwinsten?
Comment
-
Fototjes van de NOREV Mercedes-Benz 560 SEL in Dealerbox.
Het moet gezegd zijn, Norev is geen AutoArt, Minichamps of Kyosho... Het model is uiterlijk zeer goed gelukt met een enorm goede en zachte vering zoals in het echt, maar... Het interieur is mooi van ver maar ver van mooi.
Op het eerste zicht is het leuk maar het is gewoon een foto van het dashbord op een stuk plastic gekleeft. De motor is ook niet zo geweldig gemaakt.
Toch ben ik zeer blij met dit stuk omdat dit de enige 1:18 W126 op de markt is. De rest zijn coupe's (C126)
Comment
-
Schitterend Vista! 3 Modellen die ik héél graag wil.
Vanwaar je liefde voor Benz-schaalmodellen?
2 jaar geleden kosten de 1/18's bij de Mercedes dealer ongeveer 40 euro inc. BTW, als ik nu een E-coupé bestel kost me dat al 54 euro EXL. BTW... schandalig duur...
Ik kon het wel niet laten van een SLS AMG 1/18 te bestellen
Comment
-
Comment