Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwste aanwinsten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door CLS Bekijk Berichten
    prachtige aanwinsten Frank!

persoonlijk ben ik niet weg van de Stirling Moss maar die SLS kan me wel bekoren, tevreden van dat model? (afwerking)
    Heel tevreden is zeer goed afgewerkt .

Comment

• mijn nieuwste aanwinst !!

Comment

• Owla, nice!

Comment

• Zalig! Een zilveren! Waar heb je die nog gevonden? En zelf met een uitklapbare spoiler!

Comment

• Mijn nieuwste aanwinst sinds gisteren: SLS Iridiumzilver, bij de Benz-dealer gekocht.

Comment

• Er zitten helaas wel wat krasjes op... En de achterwielen rijden zeer stroef tot bijna niet, ook al omdat ze met een as aan mekaar vastgemaakt zijn. De opening van de deuren is ook niet van het gemakkelijkste, maar het is echt een beauty
              Last edited by ; 16/04/2010, 15:31.

Comment

• Amai knap!

Comment

• Mooie aanwinst Tom!

Comment

• Mooie aanwinsten iedereen

Comment

• knap model en mooie foto's!

Comment

• @ Tom: Voor 140€ in Gent, waar ik studeer, ik ben erop gestoten in een forum en meteen beslist.

die SLS... prachtige model, ben je er tevreden van?

hier nog wat pics... vvoor dat geld en die details vond ik het toch een koopje (enkel nog een Mercedes 190E 2.5-16 Evolution II op 1/18 en ben tevreden)

Comment

• Comment

Echt alles is zoals de echte! Tankklep gaat open, matje eruit...

Comment

• Amai die details van die SLR! Fenomenaal! De velgen lijken wel een ietsiepietsie beetje te klein.

Ik ben over het algemeen toch wel tevreden over de SLS, kost de helft van je SLR

Comment

• Ferrai 360 Modena

Mijn broer kwam daarstraks thuis met een nieuwe auto: Een Ferrai 360 Modena. Miniatuur weliswaar.
                                Enkele details:
                                -Hot Wheels
                                -1:18
                                -Ferrari-Rood
                                -...

en natuurlijk wat foto's:
                                Bijgevoegde Bestanden
                                There is never time to do it right but there is always time to do it over.

Comment

• een vriend leverde vandaag deze sokkel af, ik ben er zeer blij mee

Comment

een vriend leverde vandaag deze sokkel af, ik ben er zeer blij mee

vriend is begrafenisondernemer?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                                      vriend is begrafenisondernemer?

neen, een creatieveling, een begrafenisondernemer zeker niet, dat is uw mening.
                                      ik heb al tientallen positieve reacties gekregen en natuurlijk kunnen belachelijke en onnodige reacties niet uitblijven.

Comment

• Wreed knap maateke, nu moet ge der nog ene hebben met een ster op hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk Berichten
                                          Wreed knap maateke, nu moet ge der nog ene hebben met een ster op hé
                                          idd, al hebk zo'n totem van mercedes zelf al... nu ff wat sparen voor andere zaken, al was deze sokkel een ruil.

Comment

Working...
                                          X