Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwste aanwinsten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• mijn nieuwste aanwinst, dankzij het snelle werk van een vriend die bij Audi werkt kreeg ik hem al 1 dag na bestelling en met 15% korting

Comment

• Zalig! Echt een knappe kleurstelling!

Comment

• Prachtig! Kan het dakje ook toe of niet?

Comment

• bij de Ibiswitte en deze Teakbruine zit er geen dakje bij... maar dat deert me niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CLS Bekijk Berichten
            neen, een creatieveling, een begrafenisondernemer zeker niet, dat is uw mening.
            ik heb al tientallen positieve reacties gekregen en natuurlijk kunnen belachelijke en onnodige reacties niet uitblijven.
            Alé merci, ik vroeg dat gewoon vanwege die steen. Niet vanwege het ontwerp...

Comment

bij de Ibiswitte en deze Teakbruine zit er geen dakje bij... maar dat deert me niet
              Ok

Comment

• - 1/43 Minichamps Porsche Boxster Spyder
                - 1/43 Minichamps '10 Porsche Cayenne S Hybrid
                - 1/43 Minichamps '10 Porsche Cayenne Turbo
                - 1/43 Minichamps Porsche 911 (997) GT3 RS mkI zilverkleurig/oranje

Zo, dat was lang geleden dat er nog iets nieuws binnenkwam
                1982 BMW E28 528i
                2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• mooie aankopen! wat betaal je eigenlijk bij de P garage voor zo een kleintje?

ik heb vandaag een 1/43 Porsche 911 (997) GT3RS - gifgroen gekocht van geeteethree, erg blij mee.
                  1995 Honda Civic EG4 1.5 dxi -

Comment

• ze zijn meestal goedkoper bij porsche dealers dan in andere (niet internet) winkels. Ik koop bijna al mijn modellen 1:18 bij de porsche dealer. Heb helaas niet op gelet dat de 911GT3RS MKII al uit was. wou em deze week halen maar is uitverkocht en niet meer bij te bestellen
                    Last edited by ; 24/06/2010, 15:43.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davidk Bekijk Berichten
                      mooie aankopen! wat betaal je eigenlijk bij de P garage voor zo een kleintje?

ik heb vandaag een 1/43 Porsche 911 (997) GT3RS - gifgroen gekocht van geeteethree, erg blij mee.
                      Bij Geeteethree kunt ge supertevreden zijn Gast draagt zorg voor zijn modellen en de zorg waarmee een modelletje opgestuurd wordt, ongezien

Een 1/43 modelletje kost 33 euro (voor straatversies alleszinds), ik geloof dat de raceversies iets duurder zijn..
                      1982 BMW E28 528i
                      2013 BMW F31 318d

Comment

• Mijn 5 OttO models exemplaren.

Comment

• Vet Joske ,vooral de 205 Ralley en de 309 GTI
                          2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                          2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                          2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• vandaag pakje gekregen uit duitsland 3 modellen met een heel mooie afwerking
                            924GT voor mijn porsche collectie

R8 spyder in het wit en gele LP voor een kameraad

Comment

• Knap!

Comment

• net terug van vakantie, een vriend (verkoper Mercedes) een bezoek gebracht en de 1/18 C Break en een 1/18 CLK 63 AMG Coupé meegenomen, alsook een Ipod Nano met Mercedes-personalisatie

Comment

• dus 1/18 CLK 63 AMG, 1/18 C-Break, en een Ipod met Mercedes-personalisatie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichten
                                    vandaag pakje gekregen uit duitsland 3 modellen met een heel mooie afwerking
                                    924GT voor mijn porsche collectie

Megaknap model met een sublieme afwerking. Pareltje van AA

Oorspronkelijk geplaatst door CLS Bekijk Berichten
                                    net terug van vakantie, een vriend (verkoper Mercedes) een bezoek gebracht en de 1/18 C Break en een 1/18 CLK 63 AMG Coupé meegenomen, alsook een Ipod Nano met Mercedes-personalisatie
                                    Leuke aanwinsten. C Break is Norev?
                                    1982 BMW E28 528i
                                    2013 BMW F31 318d

Comment

• neehoor, AA

Comment

neehoor, AA
                                        Owjah, juist! AutoArt maakt die C's, vergeten!
                                        1982 BMW E28 528i
                                        2013 BMW F31 318d

Comment

• foto's van men laatste 2 nieuwe aanwinsten:
                                          - 1/18 Mercedes C Break
                                          - 1/18 Mercedes CLK 63 AMG Coupé
                                          en een AMG overzicht

Comment

Working...
                                          X