Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zo'n ding kost toch wel 250 à 300 euro schat ik, en voor die prjis mochten ze wel dat middenstuk van de zonneklep in het alu kleur doen zoals op de echte (vind ik persoonlijk toch )
Ik wacht met spanning af tot ik het model eens kan zien, ik heb al een paar 1/18 trucks van Minichamps en Schuco.
Heb voor deze truck ongeveer 400 €, betaald. Deze was al niet meer te vinden op de reguliere markt aangezien hij uitgebracht was op slechts 100 stuks.
De gewone versie zal rond de 250€ liggen....
Zo'n ding kost toch wel 250 à 300 euro schat ik, en voor die prjis mochten ze wel dat middenstuk van de zonneklep in het alu kleur doen zoals op de echte (vind ik persoonlijk toch )
Ik wacht met spanning af tot ik het model eens kan zien, ik heb al een paar 1/18 trucks van Minichamps en Schuco.
Mogen we enkele foto's van die trucks op 1/18 ?
En waar haal je die ?
Via ebay ?
Op meetings staan wel eens standjes met schaalmodellen op 1/18, maar't zijn telkens auto's en nooit trucks. Als die er bij zijn, is dat op een kleinere schaal.
Comment