Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Jup, die Polo 2F Coupé ook trouwens, maar daar heb ik geen doosje van.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Vanavond na het werk eventjes binnengelopen in de Oxfam 2de handswinkel en daar lag een zakje met een paar Hongwells: BMW 3 cabrio, BMW Z8, BMW 528, Mercedes CLK Cabrio, Porsche 911 cabrio en nog een VW Transporter T4 in brandweeruitvoering van Welly.
Ze zijn allemaal iets bespeeld, hier en daar wat verf af, niet te veel, een paar voorruiten weg op de cabrio's, maar à 2.50 euro voor het hele zakje kon ik het toch niet laten staan, ze zijn nog goed voor andere onderdelen.
Ik heb o.a. nog een kleine Mercedes staan waar eens een wieltje afgebroken is, en die CLK ziet er toch niet uit (voorruit veel te groot en veel te rechtop), maar zijn wielen mag hij wel afstaan aan zijn broertje.
PS ik zal maar geen foto plaatsen, naast al die andere schoonheden op dit forum hier zouden ze rode wangen krijgen
Samen met Benzfreak, vandaag naar een beurs in Beveren geweest. Ik heb mij proberen in te houden maar mijn collectie is weeral groter geworden met 9 modellen .
Comment