Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Hier nog twee van mijn nieuwste, Audi Quattro E2 en Lancia Delta Integrale. Beiden heb ik een tijdje geleden gekocht in de krantenwinkel voor een zeer goedkope prijs, de Lancia kostte slechts 1 euro omdat het de eerste uitgave was en de Audi kostte 6.95 euro. Alle andere uitgaven daarachter zullen 9.95 euro kosten. Zeer goed afgewerkt voor dat geld vind , ze zijn van het merk Ixo (Atlas-editie). Voor de lancia moest je er wel snel bij zijn want die was bijna in elke krantenwinkel onmiddellijk uitverkocht. Hier de pics:
Nummers 3 & 4 liggen hier ook al in de winkel! Heb net nr4 gekocht, een xsara wrc '04. Het is een Altaya model, en ik vind hem heel mooi voor dat geld!
Zeer prachtige aanwinsten, vooral de BBR.En maar 20 stuks
Vandaag heb ik een Bentley Arnage T gekocht, in de boutiekshop van Autoworld, foto's maak ik morgen samen met de 57S.
Net besteld om de safetycars in m'n collectie verder aan te vullen. Zo is het BMW-rijtje ook weer volledig en die Cayenne wou ik al heel lang, maar 't is er nog niet van gekomen.
Comment