Normaal gezien komt er hier volgende week een 1:18 Lambo-pretpakketje toe
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwste aanwinsten
Collapse
X
-
Ik weet niet of er het hier pas maar, onze gebuur heeft 60 exemplaren gekocht van bmw. Hij heeft er nogal wat staan. o.a. e36 fina kleuren + doos en een e36 m3 in een soort geel. Die twee wou hij aan mij verlappen, maar ik heb nogal kort gepast wegens geen plaats en omdat ik moe was .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VaNdIe Bekijk BerichtenIk weet niet of er het hier pas maar, onze gebuur heeft 60 exemplaren gekocht van bmw. Hij heeft er nogal wat staan. o.a. e36 fina kleuren + doos en een e36 m3 in een soort geel. Die twee wou hij aan mij verlappen, maar ik heb nogal kort gepast wegens geen plaats en omdat ik moe was .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door skoda wrc Bekijk BerichtenJa want deze zijn prachtig heb ze ook.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk BerichtenZeer mooie modellen iedereen !
Ik heb mezelf voor dit jaar op non-actief gezet...
't Was een moeilijke beslissing, maar CD's beginnen nu ook een steeds groter deel van mijn kleine budget te eisen.Dus voorlopig enkel nog cd's, volgend jaar enkel miniaturen wss.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenPssst, Limewire en consoorten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk BerichtenIk ben nog van de oude stempel, ik heb liever de originele cd's.
Dan heb je volgend jaar gewoon meer werk om je collectie bij aan te vullen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichtendamn, ik had beter ook eens gaan kijken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Airstriker Bekijk Berichtenmooie aanwinsten allemaal!!
@ cedrick: , die 2 zulda's, zijn 2 Z4's of is die onderste een Street Ka?1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
Comment