Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik weet niet of er het hier pas maar, onze gebuur heeft 60 exemplaren gekocht van bmw. Hij heeft er nogal wat staan. o.a. e36 fina kleuren + doos en een e36 m3 in een soort geel. Die twee wou hij aan mij verlappen, maar ik heb nogal kort gepast wegens geen plaats en omdat ik moe was .
Ik weet niet of er het hier pas maar, onze gebuur heeft 60 exemplaren gekocht van bmw. Hij heeft er nogal wat staan. o.a. e36 fina kleuren + doos en een e36 m3 in een soort geel. Die twee wou hij aan mij verlappen, maar ik heb nogal kort gepast wegens geen plaats en omdat ik moe was .
Zeer mooie modellen iedereen !
Ik heb mezelf voor dit jaar op non-actief gezet...
't Was een moeilijke beslissing, maar CD's beginnen nu ook een steeds groter deel van mijn kleine budget te eisen.Dus voorlopig enkel nog cd's, volgend jaar enkel miniaturen wss.
Zeer mooie modellen iedereen !
Ik heb mezelf voor dit jaar op non-actief gezet...
't Was een moeilijke beslissing, maar CD's beginnen nu ook een steeds groter deel van mijn kleine budget te eisen.Dus voorlopig enkel nog cd's, volgend jaar enkel miniaturen wss.
Ook goed uw best gedaan hè Cedrick.
Ik was er ook te vinden. Vandaag was namelijk de grote dag. Bij Broux in Hasselt deed men uitverkoop, Alles aan - 75 %
Net als Cedrick ook mijn slag geslaan
Het volgende pakketje voor minder dan 200 € gekocht
Leuke modelletjes
Hier is een nieuwe trots van mij;
En ja hoor, ik heb er men voorlaatste model bij en het is dan toch de DBR9 geworden want de Esprit was uitverkocht.
Comment