Oorspronkelijk geplaatst door gtx
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwste aanwinsten
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk BerichtenDe kast is dan vol, sparen voor een computer en dan nog te jong voor "legaal" vakantiewerk Ik ga deze zomer toch proberen om hier en daar wat te verdienen in het zwart dan wel. Volgende maand ben ik 14 dusja.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk BerichtenMisschien is er hier ook iets nieuws op komst. Het zal van het weer afhangen
Comment
-
En nu moeten wij raden wat je juist gekocht hebt zeker?
Pfffff. Ambetant ventje.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenEn nu moeten wij raden wat je juist gekocht hebt zeker?
Pfffff. Ambetant ventje.
er is niet veel keuze hé. Ik verzamel enkel 1:18 en het is gekocht bij de dealer... Hoewel ik daar ook een turbo zag staan in 1:18 en ik wist niet dat ze die verkochten. Was wel een mooi exemplaar, maar volgens mij geen AA ofzo. Prijs viel ook goed mee... Als je gewoon ff geduld hebt dan trek ik er straks wat fotokes van. Zit nu in mijn labo en kga echt niet die doos opendoen . De doos is wel beschadigd, maar er is een nieuw besteld die volgende week binnenkomt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichtener is niet veel keuze hé. Ik verzamel enkel 1:18 en het is gekocht bij de dealer... Hoewel ik daar ook een turbo zag staan in 1:18 en ik wist niet dat ze die verkochten. Was wel een mooi exemplaar, maar volgens mij geen AA ofzo. Prijs viel ook goed mee... Als je gewoon ff geduld hebt dan trek ik er straks wat fotokes van. Zit nu in mijn labo en kga echt niet die doos opendoen . De doos is wel beschadigd, maar er is een nieuw besteld die volgende week binnenkomt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door plastic_bottle Bekijk Berichteneen gt3 rs is het al niet, want die zit in een andere doos
Comment
-
Ik wist het dat het die was, mag ik vragen ( ongeveer) hoeveel je die betaald hebt? Ik zou hem ook graag kopen. Weet je, 10 min. geleden keek ik op enkele miniaturensites en zag dat de zwarte versie weer leverbaar was en toen wist ik het. Zeer tevreden zeker, gijse pitzak
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk BerichtenIk wist het dat het die was, mag ik vragen ( ongeveer) hoeveel je die betaald hebt? Ik zou hem ook graag kopen. Weet je, 10 min. geleden keek ik op enkele miniaturensites en zag dat de zwarte versie weer leverbaar was en toen wist ik het. Zeer tevreden zeker, gijse pitzak
ps:opletten van de lak, want er staan snel krasjes in
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk BerichtenIk wist het dat het die was, mag ik vragen ( ongeveer) hoeveel je die betaald hebt? Ik zou hem ook graag kopen. Weet je, 10 min. geleden keek ik op enkele miniaturensites en zag dat de zwarte versie weer leverbaar was en toen wist ik het. Zeer tevreden zeker, gijse pitzak
Comment
Comment