Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwste aanwinsten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk Berichten
    Leuke modelletjes
    Hier is een nieuwe trots van mij;
    En ja hoor, ik heb er men voorlaatste model bij en het is dan toch de DBR9 geworden want de Esprit was uitverkocht.
    waarom is dit je voorlaatste?

Comment

• De kast is dan vol, sparen voor een computer en dan nog te jong voor "legaal" vakantiewerk Ik ga deze zomer toch proberen om hier en daar wat te verdienen in het zwart dan wel. Volgende maand ben ik 14 dusja.

Comment

De kast is dan vol, sparen voor een computer en dan nog te jong voor "legaal" vakantiewerk Ik ga deze zomer toch proberen om hier en daar wat te verdienen in het zwart dan wel. Volgende maand ben ik 14 dusja.
        haha, dat probleem van het geld en kast ken ik . Ik was van plan om een 2tal modelautokes te kopen ter decoratie, op een half jaartje zijn dat er nu al 8 geworden . Mijn kast is zoals je ziet vol, maar maandag komt er nog iets nieuw en dan vliegt die paarse Diablo (BBurago) gewoon . Als er dan nog iets bijkomt zal het ofwel een boekenrij minder worden of misschen nog een schap maken boven mjn tv... we zien wel

Last edited by ; 22/07/2007, 23:37.

Comment

• Jaja dat waarde gij toch die zei dat hij enkel maar die BMW's ging kopen en verder niks. Wij hebben u gewaarschuwd, eens je eraan begon is het moeilijk om ermee te stoppen

Comment

• er is een witte Mercedes CL-klasse 1/18 (nieuw) op komst.. deal is bijna rond!

Comment

• Misschien is er hier ook iets nieuws op komst. Het zal van het weer afhangen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
                Misschien is er hier ook iets nieuws op komst. Het zal van het weer afhangen
                het weer was goed dus ff voor ik naar het school ging een pitstop gedaan

Comment

• En nu moeten wij raden wat je juist gekocht hebt zeker?
                  Pfffff. Ambetant ventje.

120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                    En nu moeten wij raden wat je juist gekocht hebt zeker?
                    Pfffff. Ambetant ventje.

er is niet veel keuze hé. Ik verzamel enkel 1:18 en het is gekocht bij de dealer... Hoewel ik daar ook een turbo zag staan in 1:18 en ik wist niet dat ze die verkochten. Was wel een mooi exemplaar, maar volgens mij geen AA ofzo. Prijs viel ook goed mee... Als je gewoon ff geduld hebt dan trek ik er straks wat fotokes van. Zit nu in mijn labo en kga echt niet die doos opendoen . De doos is wel beschadigd, maar er is een nieuw besteld die volgende week binnenkomt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
                      er is niet veel keuze hé. Ik verzamel enkel 1:18 en het is gekocht bij de dealer... Hoewel ik daar ook een turbo zag staan in 1:18 en ik wist niet dat ze die verkochten. Was wel een mooi exemplaar, maar volgens mij geen AA ofzo. Prijs viel ook goed mee... Als je gewoon ff geduld hebt dan trek ik er straks wat fotokes van. Zit nu in mijn labo en kga echt niet die doos opendoen . De doos is wel beschadigd, maar er is een nieuw besteld die volgende week binnenkomt
                      een gt3 rs is het al niet, want die zit in een andere doos

Comment

• Ook geen racemodel, euh een boxster?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door plastic_bottle Bekijk Berichten
                          een gt3 rs is het al niet, want die zit in een andere doos
                          dat was een zak van porsche

Comment

• mijn nieuw kindje

Comment

• Comment

• Comment

• Ik wist het dat het die was, mag ik vragen ( ongeveer) hoeveel je die betaald hebt? Ik zou hem ook graag kopen. Weet je, 10 min. geleden keek ik op enkele miniaturensites en zag dat de zwarte versie weer leverbaar was en toen wist ik het. Zeer tevreden zeker, gijse pitzak

Comment

Ik wist het dat het die was, mag ik vragen ( ongeveer) hoeveel je die betaald hebt? Ik zou hem ook graag kopen. Weet je, 10 min. geleden keek ik op enkele miniaturensites en zag dat de zwarte versie weer leverbaar was en toen wist ik het. Zeer tevreden zeker, gijse pitzak
                                    kost iets meer dan 71 euro, ik heb hem ook

ps:opletten van de lak, want er staan snel krasjes in

Comment

Ik wist het dat het die was, mag ik vragen ( ongeveer) hoeveel je die betaald hebt? Ik zou hem ook graag kopen. Weet je, 10 min. geleden keek ik op enkele miniaturensites en zag dat de zwarte versie weer leverbaar was en toen wist ik het. Zeer tevreden zeker, gijse pitzak
                                      hij heeft me 72€ gekost . De doos is wel beschadigd, maar die heb ik laten herbestellen . Tis wel een serieus kloteerk om die van dat zwart plateauke te halen. Hangt vol met ijzerdraadjes enal

Comment

• Valt goed mee, met een beetje geluk heb ik hem misschien al in Juni, ik verjaar binnenkort Ik heb dat ook meegemaakt met mijne FXX, dat was echt keiambetant en die draadkes had ik dan niet direct gezien.

Comment

• amaai efkes afwezig geweest en er zijn hier weer heel wat mooie modellen gepasserd

prachtiggggggggggggggggggggggggeeeeeeeeee aanwinsten allemaal

Comment

Working...
                                          X