Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
prachtige Audi, Löwe !! tevreden van modelissimo ?
Ik heb het model juist besteld, toen kreeg ik een bevestiging van modelissimo en nu wacht ik op hun 2e e-mail met hun rekeningnummer e.d. om de overschrijving te doen.
Het is mijn eerste bestelling dus veel kan ik nog niet zeggen. Ik vond het model gewoon erg mooi en lijkt me mooi afgewerkt te zijn. Althans zo ziet het eruit op de foto's! En dat groene kleurtje is echt lekker!
Ik heb het model juist besteld, toen kreeg ik een bevestiging van modelissimo en nu wacht ik op hun 2e e-mail met hun rekeningnummer e.d. om de overschrijving te doen.
Het is mijn eerste bestelling dus veel kan ik nog niet zeggen. Ik vond het model gewoon erg mooi en lijkt me mooi afgewerkt te zijn. Althans zo ziet het eruit op de foto's! En dat groene kleurtje is echt lekker!
ah het zijn jouw foto's niet sorry
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Echt mooi model, ik hem ooit nog willen kopen in dat speciaal rood.
Hopelijk toch geen problmemen ermee, ik heb al enkele verhalen gehoord waarbij de achteras soms doorbrak en nog zo van die dingen. Hoe is het interieur qua detailering?
Comment