Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwste aanwinsten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Coole dingen allemaal!

Die porsches wil ik wel
    Die M6 wil ik ook nog wel
    en die...

*stopt met dromen en gaat verder leren*

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk Berichten
      Echt mooi model, ik hem ooit nog willen kopen in dat speciaal rood.
      Hopelijk toch geen problmemen ermee, ik heb al enkele verhalen gehoord waarbij de achteras soms doorbrak en nog zo van die dingen. Hoe is het interieur qua detailering?
      als je het over die m6 hebt=> een minpuntje: is niet zo goed geverft,en interieur is hetzelfde als de m3, m5 van kyosho, in orde dus

Comment

• Idd de M6. Hoe bedoel je juist niet goed geverfd? De naden of zo van die spikkeltjes?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk Berichten
          Idd de M6. Hoe bedoel je juist niet goed geverfd? De naden of zo van die spikkeltjes?
          er zijn spikkeltjes in

nog maar net opgewerkt: er zijn geen gordels aanwezig

Comment

• Uh, die hebben toch altijd gordels? Vraag eens aan een andere M6 miniatuureigenaar of dat dat ook bij hem is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door plastic_bottle Bekijk Berichten
              er zijn spikkeltjes in

nog maar net opgewerkt: er zijn geen gordels aanwezig
              Ik heb er twee een blauwe en een zilvere beide zijn perfect gespoten en hebben beide gordels.

P.S. voor de gordels moet je goed kijken .
              Last edited by ; 05/06/2007, 21:04.

Comment

• jah man weeral knappe aanwinsten zulle

@skoda
                subliem
                Waar heb je de impreza gevonden een goeie prijs?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door skoda wrc Bekijk Berichten
                  Ik heb er twee een blauwe en een zilvere beide zijn perfect gespoten en hebben beide gordels.

P.S. voor de gordels moet je goed kijken .
                  oops,niet goed gekeken , er zijn idd gordels aanwezig , maar bijna niet zichtbaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jurdup Bekijk Berichten
                    jah man weeral knappe aanwinsten zulle

@skoda
                    subliem
                    Waar heb je de impreza gevonden een goeie prijs?
                    bij modellissimo 69.95 €

Comment

• wss is het al oud nieuws , ik volg het niet meer in dit topic, ik weet ook niet waar ik het moet zetten maar naar het schijnt is Maisto failliet, en zijn ze iemand aan het zoeken om het over te nemen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichten
                        wss is het al oud nieuws , ik volg het niet meer in dit topic, ik weet ook niet waar ik het moet zetten maar naar het schijnt is Maisto failliet, en zijn ze iemand aan het zoeken om het over te nemen
                        wist ik niet

Comment

• als er iemand is die er meer van weet, houd u ni in. ik vond maisto altijd een goede tussenoplossing als een autoart te duur was of de goedkoopste geen goede kwaliteit hadden. Ik had ook niet echt de indruk dat ze slecht bezig waren bij maisto, het overvalt me een beetje, maar wss zal het wel overgenomen worden zeker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                            Juist mijn eerste bestelling gedaan via Modelissimo:

1/18 Autoart
                            = vandaag aangekomen. Geen dicicam momenteel maar ziet er echt super uit. Zalige afwerking.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichten
                              wss is het al oud nieuws , ik volg het niet meer in dit topic, ik weet ook niet waar ik het moet zetten maar naar het schijnt is Maisto failliet, en zijn ze iemand aan het zoeken om het over te nemen
                              Is weinig waarschijnlijk...ze hebben vorig jaar nog maar Bburago overgenomen....

Comment

• In blijde verwachting van iets nieuws . Zojuist overgeschreven en die kerel ging zodra hij het geld ontvangen heeft het pakketje opsturen. Nog een weekje wachten waarschijnlijk . En ik had nog een andere "gekocht" (betaling bij afhaling), maar die kerel heeft gewoon nooit tijd, dus daar zal ik ook nog wel even op kunnen wachten

Ach het zijn toch examens, mag ik mij in principe niet met die dingen bezighouden

edith: Volgende week dinsdag komt die kerel
                                Last edited by ; 08/06/2007, 15:31.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                                  = vandaag aangekomen. Geen dicicam momenteel maar ziet er echt super uit. Zalige afwerking.
                                  AutoArt is inderdaad super!

Comment

• 2007 W204 C Avantgarde en Elegance

Producent : AutoArt
                                    Dealer editie
                                    Part Number :
                                    *** Avantgarde Palladium zilver : B6 696 2369
                                    *** Elegance : Periclas groen : B6 696 2366

Alle 4 de deuren zijn te openen, net zoals koffer en motorkap. Tapijt in het interieur en de koffer. Saai motorblok, wel verschillend in beide wagens. Het interieur werd deze keer wel vrij goed verzorgd met hippe accenten in de Avantgarde.
                                    Andere verschillen : dubbele uitlaat in de Avant, verschillende velgen, verschillende motor, meer chroom op de Elegance, ...

Comment

• Comment

• amaaiii als alles goed zit zou ik deze in de grote vakantie kunnen scoren...

Comment

• Ziet er zeer goed, wel leuk dat ze beide toch wel verschillen, een perfect duo

Comment

Working...
                                          X