Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Echt mooi model, ik hem ooit nog willen kopen in dat speciaal rood.
Hopelijk toch geen problmemen ermee, ik heb al enkele verhalen gehoord waarbij de achteras soms doorbrak en nog zo van die dingen. Hoe is het interieur qua detailering?
als je het over die m6 hebt=> een minpuntje: is niet zo goed geverft,en interieur is hetzelfde als de m3, m5 van kyosho, in orde dus
wss is het al oud nieuws , ik volg het niet meer in dit topic, ik weet ook niet waar ik het moet zetten maar naar het schijnt is Maisto failliet, en zijn ze iemand aan het zoeken om het over te nemen
wss is het al oud nieuws , ik volg het niet meer in dit topic, ik weet ook niet waar ik het moet zetten maar naar het schijnt is Maisto failliet, en zijn ze iemand aan het zoeken om het over te nemen
als er iemand is die er meer van weet, houd u ni in. ik vond maisto altijd een goede tussenoplossing als een autoart te duur was of de goedkoopste geen goede kwaliteit hadden. Ik had ook niet echt de indruk dat ze slecht bezig waren bij maisto, het overvalt me een beetje, maar wss zal het wel overgenomen worden zeker
Is weinig waarschijnlijk...ze hebben vorig jaar nog maar Bburago overgenomen....
In blijde verwachting van iets nieuws . Zojuist overgeschreven en die kerel ging zodra hij het geld ontvangen heeft het pakketje opsturen. Nog een weekje wachten waarschijnlijk . En ik had nog een andere "gekocht" (betaling bij afhaling), maar die kerel heeft gewoon nooit tijd, dus daar zal ik ook nog wel even op kunnen wachten
Ach het zijn toch examens, mag ik mij in principe niet met die dingen bezighouden
Producent : AutoArt
Dealer editie
Part Number :
*** Avantgarde Palladium zilver : B6 696 2369
*** Elegance : Periclas groen : B6 696 2366
Alle 4 de deuren zijn te openen, net zoals koffer en motorkap. Tapijt in het interieur en de koffer. Saai motorblok, wel verschillend in beide wagens. Het interieur werd deze keer wel vrij goed verzorgd met hippe accenten in de Avantgarde.
Andere verschillen : dubbele uitlaat in de Avant, verschillende velgen, verschillende motor, meer chroom op de Elegance, ...
Comment