Gunther, kan je eens een close upke nemen van een bepaalde zijde waar de 4 deuren van opengaan? Ik heb zelf geen model met 4 deuren, dus ik ben wel eens benieuwd hoe ze die scharnierpunten in die kleine B stijl verwerken
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwste aanwinsten
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk BerichtenGunther, kan je eens een close upke nemen van een bepaalde zijde waar de 4 deuren van opengaan? Ik heb zelf geen model met 4 deuren, dus ik ben wel eens benieuwd hoe ze die scharnierpunten in die kleine B stijl verwerken
Achterdeur :
Comment
-
Voordeur :
Op een ander forum (DiecastXChange) werd gevraagd naar het verschil tussen een Palladium en een Iridium zilver...dus ook hier maar een fotootje :
2004 SLK R171 (B6 696 231 van Minichamps naast de 2007 C Palladium zilver door AutoArt
Voor een review kan je altijd eens onderstaand link klikken (mijn beschrijving van de modelletjes op DiecastXChange)...
------>2007 C Class W204 Avantgarde + Elegance, by AutoArt
Last edited by Gunther112; 09/06/2007, 10:59.
Comment
-
Benetton
Nieuw gekocht de Benetton/BMW B186, Minichamps 1:18.
Comment
-
Comment
-
Uitbreiding van mijn Porsche collectie
Gunther 112 en Janke mooie aanwinstenBijgevoegde Bestanden
Comment
-
@MODS: IK HEB DE FOTO'S VERKLEIND, DUS DAAROM MEER FOTO'S DAN MAXIMAAL TOEGESTAAN, OK?
Heb er terug wat moois bij.. zowel oud als nieuw.. Take a look..
Renault 5 TX 1982
Fabrikant: Vitesse
Schaal: 1/43
Gelimiteerde opgave van 1500 stuks! Dit is nummer 0490, heb er lang naar gezocht ja..
Renault 5 Campus 1983
Fabrikant: Vitesse
Gelimiteerde opgevan van 1500 stuks! Dit is nummer 0522, ook hier lang naar gezocht..
Renault Clio Williams 'Hafa'
Fabrikant: Universal Hobbies
Renault Clio MAXI 'Renault'
Gelimiteerde opgave van 2500 stuks! Dit is nummer 1080. Nog 3 Maxi's te gaan en heb ze allemaal in de collectie
Vind em prachtig
En voor de nieuwere garde....
Renault Clio II Phase III RS
Prachtig kleurtje, zie spiegel
Renault Megane Renault Sport R26
Gelimiteerde opgave van 1000 stuks! Dit is nummer 0782.
Ook hier het prachtige gele kleurtje (zie spiegel)
Schitterend model vind ik
Dat was het voor even..
Laat maar horen wat jullie er van vinden
Comment
-
Die Mégane heb ik ook nog willen kopen, maar dan op schaal 1/18. Ik had die gezien op een Renault-manifestatie op Zolder, doch toen ik bij het naar huis gaan nog eens naar die stand ging (ik had geen zin om een hele dag met dat schaalmodel rond te sleuren), was hij al uitverkocht.
Ik verzamel dan wel geen Renaults, maar een schaalmodel van de sportiefste versie van mijn wagen, zegt me wel iets.
Comment
Comment