Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwste aanwinsten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Eindelijk nog eens een Lotusje gekocht:

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
    Bestelt
    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichten
      wss is het al oud nieuws , ik volg het niet meer in dit topic, ik weet ook niet waar ik het moet zetten maar naar het schijnt is Maisto failliet, en zijn ze iemand aan het zoeken om het over te nemen
      Vandaag hoorde ik van iemand dat er nu in Het kruidvat een groot lot 1/18 Maisto's zijn toegekomen en ze staan te koop voor 9.95 euro. Wel raar.

@Lotuzzz: gave bak

@Sub: die sub is wel chic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten

magnifiek
        1963 Land Rover Series IIa
        1994 Mercedes SL320
        2015 Land Rover Discovery SDV6
        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Eindelijk... Na ongeveer 3 maanden gearriveerd (verkoper kon er niets aan doen, klote TNT post )

Porsche Carrera GT customerbox en Porsche Carrera GT in speciale dealerverpakking

Comment

• Klein beetje vuil op de ruit, ondertussen al verwijderd.

Comment

• jammer van die duiken in de doos

edith: ik lees net duiken...amai zware fout, kzal nog goed wakker geweest zijn
              Last edited by ; 14/06/2007, 13:35.

Comment

jammer van die duiken in de doos
                idd, ben al blij dat het de doos is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                  idd, ben al blij dat het de doos is
                  zat die GT dan los in de doos ofzo?

Comment

zat die GT dan los in de doos ofzo?
                    Nee, de verkoper zei dat ze in nieuwstaat was, dat wil ik graag geloven aangezien de doos in een (originele) witte kartonverpakking zat met tape, dit alles samen met de brochure netjes verpakt in een postdoos.

TNT post heeft er ferm mee gesmeten precies

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                      Nee, de verkoper zei dat ze in nieuwstaat was, dat wil ik graag geloven aangezien de doos in een (originele) witte kartonverpakking zat met tape, dit alles samen met de brochure netjes verpakt in een postdoos.

TNT post heeft er ferm mee gesmeten precies
                      Mja, bij de post ist niet veel beter. Die E36 cabrio van enkele blz terug hebben die gewoon aan de deur gezet en nog niet eens gebeld . Gewoon gedropt en doorgereden. Der was op dat moment iemand thuis en mijn ma dacht nog van: hé der staat precies iets voor de deur, maar doordat de telefoon ging was ze het compleet vergeten. 5 uur later kom ik thuis en merk ik dat pakketje op . Het had eens weg moeten geweest zijn....

Comment

• Mooie brochures
                        Typisch de grote verzenddiensten. Zo heb ik van iemand gehoord en dien had een drumstel van rond de 4000 euro en hij stuurde het op met TNT. Toen dat het toekwam bleef er zeer weinig van over

Comment

Mja, bij de post ist niet veel beter. Die E36 cabrio van enkele blz terug hebben die gewoon aan de deur gezet en nog niet eens gebeld . Gewoon gedropt en doorgereden. Der was op dat moment iemand thuis en mijn ma dacht nog van: hé der staat precies iets voor de deur, maar doordat de telefoon ging was ze het compleet vergeten. 5 uur later kom ik thuis en merk ik dat pakketje op . Het had eens weg moeten geweest zijn....
                          Op deze heb ik 3 (ietskes meer zelf) maanden gewacht. Doodeerlijke verkoper die het erg vervelend vond dat het niet sneller ing:

Bon, situatie: Betaling snel uitgevoerd, pakketje ging naar TNT...
                          1 maand niks van gezien, zelfs de verkoper heeft geen antwoord gehad.
                          Hij belt naar TNT en krijgt te horen dat ze er mee bezig zijn
                          Ondertussen elke dag 'n mailtje van de verkoper ('perfect' man trouwens )
                          Hij vertrekt naar de States op vakantie (ondertusse 2 maand geen pakketje).
                          Als hij terugkomt vind hij het pakketje naast hun vuilcontainer...
                          Hij was razend, gaat naar TNT eist zen geld terug en heeft het toen met DHL gedaan.Uiteindelijk toch alles goedgekomen.

Bedankt T. Vanhogen

Comment

• @ iedereen : mooie aanwinsten

Ikzelf heb ook nog een doosje laten overkomen van duitsland
                            en hierin zat het volgende ( allen 1/43 )

Comment

• Ik had de martini-set reeds , dus de vrachtwagen was het logische vervolg

Ps: het zonnetje klopt hier overuren , 'k lig hier met mijne cocktail
                              aan het zwembad .... NOT

Comment

• jah man das spijtig van die TNT zulle.
                                Nen mens maakt dan hebruik van een goeie service en men heeft dan die problemen.
                                Nu best dat alles goedgekomen is.

WAWAWAW dienen martini vrachtwagen.
                                Welke schaal is dat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jurdup Bekijk Berichten
                                  jah man das spijtig van die TNT zulle.
                                  Nen mens maakt dan hebruik van een goeie service en men heeft dan die problemen.
                                  Nu best dat alles goedgekomen is.

WAWAWAW dienen martini vrachtwagen.
                                  Welke schaal is dat?
                                  1/43. PRACHTIG! Kan hij open? Fotoke aub?

Comment

• Wow machtige aanwinsten.

Comment

• Hier is er ook nog wat bijgekomen

Lamborghini 350 GTV's:

Comment

• Lancia Fulvia :

Comment

• Bij de vriendjes:

Comment

Working...
                                          X