Eindelijk nog eens een Lotusje gekocht:
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwste aanwinsten
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichtenwss is het al oud nieuws , ik volg het niet meer in dit topic, ik weet ook niet waar ik het moet zetten maar naar het schijnt is Maisto failliet, en zijn ze iemand aan het zoeken om het over te nemen
@Lotuzzz: gave bak
@Sub: die sub is wel chic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
magnifiek1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichtenjammer van die duiken in de doos
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichtenidd, ben al blij dat het de doos is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichtenzat die GT dan los in de doos ofzo?
TNT post heeft er ferm mee gesmeten precies
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenNee, de verkoper zei dat ze in nieuwstaat was, dat wil ik graag geloven aangezien de doos in een (originele) witte kartonverpakking zat met tape, dit alles samen met de brochure netjes verpakt in een postdoos.
TNT post heeft er ferm mee gesmeten precies
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk BerichtenMja, bij de post ist niet veel beter. Die E36 cabrio van enkele blz terug hebben die gewoon aan de deur gezet en nog niet eens gebeld . Gewoon gedropt en doorgereden. Der was op dat moment iemand thuis en mijn ma dacht nog van: hé der staat precies iets voor de deur, maar doordat de telefoon ging was ze het compleet vergeten. 5 uur later kom ik thuis en merk ik dat pakketje op . Het had eens weg moeten geweest zijn....
Bon, situatie: Betaling snel uitgevoerd, pakketje ging naar TNT...
1 maand niks van gezien, zelfs de verkoper heeft geen antwoord gehad.
Hij belt naar TNT en krijgt te horen dat ze er mee bezig zijn
Ondertussen elke dag 'n mailtje van de verkoper ('perfect' man trouwens )
Hij vertrekt naar de States op vakantie (ondertusse 2 maand geen pakketje).
Als hij terugkomt vind hij het pakketje naast hun vuilcontainer...
Hij was razend, gaat naar TNT eist zen geld terug en heeft het toen met DHL gedaan.Uiteindelijk toch alles goedgekomen.
Bedankt T. Vanhogen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jurdup Bekijk Berichtenjah man das spijtig van die TNT zulle.
Nen mens maakt dan hebruik van een goeie service en men heeft dan die problemen.
Nu best dat alles goedgekomen is.
WAWAWAW dienen martini vrachtwagen.
Welke schaal is dat?
Comment
Comment