Oorspronkelijk geplaatst door servaski
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwste aanwinsten
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk BerichtenHier zie je beter op dat ze niet zo klein is...
rechts van waar ik sta is ook een zwarte ingemaakte kast en links is er een zwarte zetel (beide niet zichtbaar), dus de kleur past perfect in mijn kamer. Ik ben blij
Edit: Ik heb de zwarte anti-slib-strips wel op de ladder bevestigd. Mijn vriendin wou dat per sé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenDat is toch iets van een 1m40 breed hè, twijfelaar op poten dus .
Wij hebben ervoor gekozen om het wel extra vast te zetten door het aan de muur te bevestigen. Anders kan je wel eens zeeziek worden tijdens...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenAmai Subaru555, je hebt ze werkelijk allemaal !
Door die spiegel lijken het er nog meer .
Ik mis nog eentje, maar die vind je heel moeilijk voor redelijke prijs.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenJa van de weba of ikea, dat weet ik niet meer goed.
Wij hebben ervoor gekozen om het wel extra vast te zetten door het aan de muur te bevestigen. Anders kan je wel eens zeeziek worden tijdens...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk BerichtenIk heb het budget eens opgeteld... ik viel achterover.
Ik mis nog eentje, maar die vind je heel moeilijk voor redelijke prijs.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenEn dewelke is dat?
Australische rallylegende
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenIn zo'n bed heb ik al veel plezier beleefd!
Edit: Ik heb de zwarte anti-slib-strips wel op de ladder bevestigd. Mijn vriendin wou dat per sé.
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenDat is toch iets van een 1m40 breed hè, twijfelaar op poten dus .
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenJa van de weba of ikea, dat weet ik niet meer goed.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk BerichtenDe AA van Possum Bourne.
Australische rallylegende
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk BerichtenHoe heb je dat gedaan? PM best. Eens dat ding begint te wiegen is er geen houden aan. Trouwens ook iets gevonden tegen dat piepen? Moest ik nu opnieuwe een bed kopen, tzou zeker geen metalen zijn
als je er gewoon in- en uitstapt kraakt da al ... kunnen soms vodden zijn.
Als je in Boom woont is de Ikea ni ver hè.
Comment
Comment