Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwste aanwinsten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door servaski Bekijk Berichten
    Mooie kast TTN

Mag ik weten waar je die heb gekocht, ben zelf ook van plan om er mij 1 of meer aan te schaffen.
    Met enorm veel chance gekocht van iemand hier 2 straten verder

Comment

• Hier zie je beter op dat ze niet zo klein is...

rechts van waar ik sta is ook een zwarte ingemaakte kast en links is er een zwarte zetel (beide niet zichtbaar), dus de kleur past perfect in mijn kamer. Ik ben blij
      Last edited by ; 22/07/2007, 23:37.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
        moogt gij dat wel al drinken?

Ja.

Comment

• Knappe vitrine .
          Er kunnen nog wat modellekes bij

Comment

• Vandaag heeft pakje uit Hong Kong mijn collectie compleet gemaakt

Comment

• Zes jaar Monte Carlo op rij:

WRC en STi

Mijn collectie:

Comment

• VELY NICE

Comment

• Amai Subaru555, je hebt ze werkelijk allemaal !
                  Door die spiegel lijken het er nog meer .

Comment

Hier zie je beter op dat ze niet zo klein is...

rechts van waar ik sta is ook een zwarte ingemaakte kast en links is er een zwarte zetel (beide niet zichtbaar), dus de kleur past perfect in mijn kamer. Ik ben blij
                    In zo'n bed heb ik al veel plezier beleefd!

Edit: Ik heb de zwarte anti-slib-strips wel op de ladder bevestigd. Mijn vriendin wou dat per sé.

Comment

• Dat is toch iets van een 1m40 breed hè, twijfelaar op poten dus .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                        Dat is toch iets van een 1m40 breed hè, twijfelaar op poten dus .
                        Ja van de weba of ikea, dat weet ik niet meer goed.

Wij hebben ervoor gekozen om het wel extra vast te zetten door het aan de muur te bevestigen. Anders kan je wel eens zeeziek worden tijdens...

Comment

Amai Subaru555, je hebt ze werkelijk allemaal !
                          Door die spiegel lijken het er nog meer .
                          Ik heb het budget eens opgeteld... ik viel achterover.
                          Ik mis nog eentje, maar die vind je heel moeilijk voor redelijke prijs.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten

Wij hebben ervoor gekozen om het wel extra vast te zetten door het aan de muur te bevestigen. Anders kan je wel eens zeeziek worden tijdens...

Ja da geloof ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
                              Ik heb het budget eens opgeteld... ik viel achterover.
                              Ik mis nog eentje, maar die vind je heel moeilijk voor redelijke prijs.
                              En dewelke is dat?

Comment

En dewelke is dat?
                                De AA van Possum Bourne.
                                Australische rallylegende

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                                  In zo'n bed heb ik al veel plezier beleefd!

Edit: Ik heb de zwarte anti-slib-strips wel op de ladder bevestigd. Mijn vriendin wou dat per sé.
                                  Gho ik ook , maar gelukkig niet met u. Zwarte strips zijn voor niets nodig vind ik.

Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                  Dat is toch iets van een 1m40 breed hè, twijfelaar op poten dus .
                                  Ja kan er met 3 personen inliggen (nog niet ondervonden )

Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten

Hoe heb je dat gedaan? PM best. Eens dat ding begint te wiegen is er geen houden aan. Trouwens ook iets gevonden tegen dat piepen? Moest ik nu opnieuwe een bed kopen, tzou zeker geen metalen zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
                                    De AA van Possum Bourne.

Australische rallylegende
                                    Ziet er inderdaad vrij exclusief uit .

Comment

Hoe heb je dat gedaan? PM best. Eens dat ding begint te wiegen is er geen houden aan. Trouwens ook iets gevonden tegen dat piepen? Moest ik nu opnieuwe een bed kopen, tzou zeker geen metalen zijn
                                      Mijn bed is ook een metalen exemplaar van Ikea (wel met riet bedekt),
                                      als je er gewoon in- en uitstapt kraakt da al ... kunnen soms vodden zijn.

Als je in Boom woont is de Ikea ni ver hè.

Comment

• gho, nu wil ik ook een Subaru Impreza hier in mijn kastje zetten

Comment

• reactie gtx

ja gtx dit is een camera van dat magazine wel photoprogramma je ook gebruikt je krijgt er geen mooie foto's van.

GROETEN BART

Comment

Working...
                                          X