Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
rechts van waar ik sta is ook een zwarte ingemaakte kast en links is er een zwarte zetel (beide niet zichtbaar), dus de kleur past perfect in mijn kamer. Ik ben blij
rechts van waar ik sta is ook een zwarte ingemaakte kast en links is er een zwarte zetel (beide niet zichtbaar), dus de kleur past perfect in mijn kamer. Ik ben blij
In zo'n bed heb ik al veel plezier beleefd!
Edit: Ik heb de zwarte anti-slib-strips wel op de ladder bevestigd. Mijn vriendin wou dat per sé.
Ja van de weba of ikea, dat weet ik niet meer goed.
Wij hebben ervoor gekozen om het wel extra vast te zetten door het aan de muur te bevestigen. Anders kan je wel eens zeeziek worden tijdens...
Hoe heb je dat gedaan? PM best. Eens dat ding begint te wiegen is er geen houden aan. Trouwens ook iets gevonden tegen dat piepen? Moest ik nu opnieuwe een bed kopen, tzou zeker geen metalen zijn
Hoe heb je dat gedaan? PM best. Eens dat ding begint te wiegen is er geen houden aan. Trouwens ook iets gevonden tegen dat piepen? Moest ik nu opnieuwe een bed kopen, tzou zeker geen metalen zijn
Mijn bed is ook een metalen exemplaar van Ikea (wel met riet bedekt),
als je er gewoon in- en uitstapt kraakt da al ... kunnen soms vodden zijn.
Comment