Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Nu heb ik toch wel dezelfde wegstaan bij Dekimpe.ik wist zelfs niet dat hij er twee had.Toen ik hem betaalde vorige week was hij direkt van de site verdwenen.Moet enkel nog opgehaald worden.
De foto's van mijn Porsche zijn gemaakt, heb er ineens nen site voor gemaakt (voor de andere miniaturen natuurlijk ook). Kijk en geniet, tips zijn welkom. Er is nog een beetje werk aan zoals de fotoshoot dat er nog moet opkomen.
De foto's van mijn Porsche zijn gemaakt, heb er ineens nen site voor gemaakt (voor de andere miniaturen natuurlijk ook). Kijk en geniet, tips zijn welkom. Er is nog een beetje werk aan zoals de fotoshoot dat er nog moet opkomen. http://autominiaturen.come2me.nl/index.php?id=352560
Toch al een leuk begin voor je site...een beetje 'aankleding ' op de homepage zou wel leuk zijn (vb enkele thumbnails of zo...), verder een 'guestbook' en een pagina met links naar andere sites van leden op dit forum?
Idd, ik denk dat ik er vanavond nog wat aan ga werken maar nu ben ik het een klein beetje beu en ik vrees dat hij dan slecht ga worden. Degene die hun link erop willten, stuur me dan een mailtje Bedankt voor de tips, Gunther
eerste website? Goede start, maar het kan nog altijd veel beter hé. Hoe meer je er aan werkt hoe beter hij uiteindelijk wordt. Kzal regelmatig een bezoeker zijn
Idd, buiten mijn space maar daar zie ik niet naar om. Ik heb nu 2 maanden de tijd en ik ben vanplan om bij elke miniatuur info te geven. Ook moet ik nog nieuwe foto's maken en misschien nog info over de verschillende fabrikanten. Dan nog een linkjes pagina en dan nog wat details. En klaar en tegen dan is het tijd voor de updates en zo blijfde bezig.
Nu heb ik toch wel dezelfde wegstaan bij Dekimpe.ik wist zelfs niet dat hij er twee had.Toen ik hem betaalde vorige week was hij direkt van de site verdwenen.Moet enkel nog opgehaald worden.
Hier een zeldzame evo erbij.
De evo VI makinen Monte carlo 2000.
De evo VI rally versies zijn nu compleet (4 stuks).
Heb er een heel lange tijd moeten naar op zoek gaan,
maar eindelijk gelukt. Met hulp van de philippe.
Thx man
Hier een zeldzame evo erbij.
De evo VI makinen Monte carlo 2000.
De evo VI rally versies zijn nu compleet (4 stuks).
Heb er een heel lange tijd moeten naar op zoek gaan,
maar eindelijk gelukt. Met hulp van de philippe.
Thx man
Mooie aanwinst met deze evo is het bij mij allemaal begonnen.
Comment