Zalig die Mercedessen!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwste aanwinsten
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gunther112 Bekijk BerichtenMooie keuze Mercedes, al zou ik die GL in het donkerblauw hebben gekozen...lijkt iets te 'braafjes' in het zilver...
Btw : verzamel je enkel moderne wagens of ook old timers ?
Soms een fotootje van alle modelletjes samen ?
Overigens heb ik allemaal traditionele kleuren, zwart en grijs.
Ik probeer de meest recente modellen te kopen, om de heel eenvoudige reden dat die oldtimer modellen nog een pak duurder zijn, en ik ben ook maar een student. Misschien voor later dat ik verder uitbreidt richting oltimers. Bovendien wordt mijn kast ook maar krapper en krapperMERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS
Comment
-
mja mnee nu je het zegt, in de Mercedes brochure 2007 lijkt het precies een ander soort blauw. Ik had hem eigenlijk heel graag in het zwart gehad, maar blijkbaar is hij daarin (nog) niet verkrijgbaar.
Staan bij ons zo'n 2 GL's binnen, toch een vette Suv als jed mij vraagt.MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesjokke Bekijk Berichtenmja mnee nu je het zegt, in de Mercedes brochure 2007 lijkt het precies een ander soort blauw. Ik had hem eigenlijk heel graag in het zwart gehad, maar blijkbaar is hij daarin (nog) niet verkrijgbaar.
Staan bij ons zo'n 2 GL's binnen, toch een vette Suv als jed mij vraagt.
Comment
Comment