Oorspronkelijk geplaatst door GOLF V GTI
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwste aanwinsten
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk BerichtenWat? Ben je sooms gebanned ofwat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk BerichtenAh, proficiat. Je hebt je vorige account toch laten verwijderen hé of blokkeren want anders zien ze dat als een dubbelaccount.
Hoe moet ik dat melden
Comment
-
Via feedback ofzo want ze zullen er anders zeker achterkomen. Of via Tsjemetien of Mclane of Sega. Der loopt er hier nog ene rond met nen dubbelaccount maar die heeft de laatste tijd niets meer van hem laten horen. Dien ene die overal zei dat hij een 1/18 Gallardo had van Maisto
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jurdup Bekijk BerichtenKnappe aanwinst jochen
@skodake
staat u machien ook in de topic mijn auto?
Neen nog niet zal het proberen tijdens het weekend tedoen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk BerichtenAh, proficiat. Je hebt je vorige account toch laten verwijderen hé of blokkeren want anders zien ze dat als een dubbelaccount.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door jochen_GT Bekijk Berichten
Comment
-
Volledig in de ban van de nieuwe Fiat Cinquecento (500) heb ik me er in Italië maar een schaaltje van gekocht , niets speciaals van merk of prijs ofzo hoor. De eerste dag dat ik hem had had ik in mijn 'loempigheid' het stuurtje al afgebroken , bij de thuiskomst dus maar snel terug aangelijmd. Wat is 'ie toch mooi
Comment
Comment