Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwste aanwinsten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wow enorm sjiek heb je het veel betaald want het is daar waarschijnlijk toeristisch?
    Ik ging normaal eind dit jaar ook enkele dagen naar Italië en ging me er dan ook eentje kopen maar het gaat niet door waarschijnlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GOLF V GTI Bekijk Berichten
      PHIL 1 mooi fiatje
      Merci ! Nu nog eentje in 't echt en ik ben content .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk Berichten
        Wow enorm sjiek heb je het veel betaald want het is daar waarschijnlijk toeristisch?
        Ik ging normaal eind dit jaar ook enkele dagen naar Italië en ging me er dan ook eentje kopen maar het gaat niet door waarschijnlijk
        29,30 EUR om precies te zijn , maar kan je zo eentje hier niet vinden?
        Nu ga ik nog eens op zoek naar een oude 500, die twee zouden goed passen denk ik .

Comment

• Dat wel natuurlijk maar ik mag enkel op vakantie nog een miniatuurke kopen en over 2 jaar hier nog eentje in België. Het is ook de sfeer hé

Comment

Dat wel natuurlijk maar ik mag enkel op vakantie nog een miniatuurke kopen en over 2 jaar hier nog eentje in België.
            Sorry, ben niet mee ...

Comment

• dien Fiat 500 wil ik ook !!! hoe is de afwerking? phil? die is van norev eh...
              hopelijk brengen ze ook de Abarth uit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                29,30 EUR om precies te zijn , maar kan je zo eentje hier niet vinden?
                Nu ga ik nog eens op zoek naar een oude 500, die twee zouden goed passen denk ik .
                Oud fiatje 500 vind je bij burago

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                  Sorry, ben niet mee ...
                  Wel, van men ouders moet ik stoppen. Maar als ik op vakantie ben, mag ik er eentje kopen. En over 2 jaar mag ik er hier eentje nog eens kopen in België. (hopelijk sneller)

Comment

Wel, van men ouders moet ik stoppen. Maar als ik op vakantie ben, mag ik er eentje kopen. En over 2 jaar mag ik er hier eentje nog eens kopen in België. (hopelijk sneller)
                    op uw moeders bille vrijven eh

Comment

• Eik
                      Nee, dan wacht ik liever

Comment

Eik
                        Nee, dan wacht ik liever
                        ge zijt zo graag gezien door uw ouders

Comment

• Manmanman, tis al goed zen

Comment

• Inderdaad mooi fiatje

@ gtx : de intieme relatie tussen u en uw ma , da's privé hé

Comment

• Gelukkig is die intieme relatie erniet, dat laat ik aan mijne pa over. Ik wacht nog efkes met een lief, kost teveel geld. Besparingen hé

@Jochen: nu hebde weeral wat gezegt zenne!

Comment

• Zo,terug van een korte vakantie.Ik heb een bezoekje gebracht aan de Nurburgring en ik heb dit model meegebracht:
                                1/18 AA Porsche 911 GT3R Daytona 2002 *Red Bull* #7 Quester/Said/Vosse

Heb er een nog een leuk Nurburgringtasje bijgekregen.

Comment

• knappe porsche fobie!!!

gisteren een x5 dakar 1:18 van solido gekocht. knap afgewerkt voor solido alleen spijtig dat de koffer niet opengaat.

groeten bart
                                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

• @bart:mooi model,er bestaat ook een "dirty" versie van deze X5.

Comment

• @Fobie: sjieke Porsche, ik wist niet dat deze in 1/18 bestond.

@Bart: Mooie aanwinst hoor

Comment

• @ fobie : ja de dirt versie ga ik ook nog kopen. er bestaat zelfs een bouwkit van deze x5 op 1/18.

groeten bart

Comment

• Gisteren gekocht in Spa tijdens de avondtrainingen van de 24 uren.

1/18de Auto Art
                                          Corvette C5-R #72 Luc Alphand Adventures
                                          3de plaats GT1 klasse Le-Mans 2006

Comment

Working...
                                          X