Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Maarre een vraagske (nee,nee nie over de murcie ), nu verlaag je al en ledjes en velgen. Ga je soms nog iets extra doen bij de tuning. (interieur leds, stickers?)
Maarre een vraagske (nee,nee nie over de murcie ), nu verlaag je al en ledjes en velgen. Ga je soms nog iets extra doen bij de tuning. (interieur leds, stickers?)
moest ik geduld en tijd hebben graag, maar ik hou het nog graag strak
graag zou ik eens een model herschilderen maarja tijd eh...
mooie m3 evolution . ik ga deze ook aanschaffen maar dan in het rood, er bestaat ook een cecotto versie maar wat het verschil is weet ik niet waarschijnlijk andere velgen .
tjah weet ik ook niet wat het verschil juist is met een cecotto en een evolution
mss de wielen en ook het interieur?
Andere voorspoiler, tweede kofferspiler (zo een lipje) op de cecco, de wielkasten van de sportevo zijn groter, 2.3 L in de cecco, 2.5 in de Sportevo. Rode bougiekabels voor de sportevo, ander kuipzetels, rode gordels. Dat zal het ongeveer zijn.
Schone M3 , spijtig dat ze origineel blijven Nee grapke Maar de zwarte M3 blijft dus echt ori, ik dacht dat je toch ooit eens een grijze M3 lichtjes had getuned? Of was dat een gewone? In iedergeval is ie zo al mooi genoeg
Comment