BMW X3 1/18 Kyosho
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwste aanwinsten
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk BerichtenSjieke aanwinst
Bijt op mijn tanden om het niet te vragen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jochen_GT Bekijk BerichtenNEE er komen geen LED's in en andere wielen
Maarre een vraagske (nee,nee nie over de murcie ), nu verlaag je al en ledjes en velgen. Ga je soms nog iets extra doen bij de tuning. (interieur leds, stickers?)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk BerichtenSnik
Maarre een vraagske (nee,nee nie over de murcie ), nu verlaag je al en ledjes en velgen. Ga je soms nog iets extra doen bij de tuning. (interieur leds, stickers?)
graag zou ik eens een model herschilderen maarja tijd eh...
Comment
-
de nieuwste aanwinsten op een rij sinds begin van de vakantie
- 1/18 BMW 760Li Kyosho (zilver)
- 1/18 BMW 3 Coupé (zwart)
- 1/18 Bentley Continental GT Minichamps (zilver)
- 1/43 Mercedes-Benz CL-klasse Minichamps (zilver)
- 1/43 Mercedes-Benz C-klasse Schuco (blauw)
De nieuwe C-klasse op 1/18 lijkt hier in aantocht
FOTO'S VOLGEN
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk BerichtenJochen, ik heb een vraagske, weet ge welk?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jochen_GT Bekijk Berichtende foto's van mijn aanwinsten die ik gisteren heb ontvangen, :dance:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jochen_GT Bekijk Berichtennee watte?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenOf ze origineel blijven gok ik
Nog een BMW M3 ontvangen
sport evolution
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jochen_GT Bekijk BerichtenVandaag deze Lamborghini Murciélago roadster ontvangen
Zou je een foto kunnen maken met beide deuren omhoog (deze gaan toch open hé?).
En is er ook al een LP640 op de markt?
Wat ik dus zelf graag zou willen kopen is een Lp640 en een gallardo (SE of Spyder,facelift versie (behalve bij de SE natuurlijk) en met callisto's)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jochen_GT Bekijk Berichtentjah weet ik ook niet wat het verschil juist is met een cecotto en een evolution
mss de wielen en ook het interieur?
Andere voorspoiler, tweede kofferspiler (zo een lipje) op de cecco, de wielkasten van de sportevo zijn groter, 2.3 L in de cecco, 2.5 in de Sportevo. Rode bougiekabels voor de sportevo, ander kuipzetels, rode gordels. Dat zal het ongeveer zijn.
Comment
Comment