Oorspronkelijk geplaatst door gtx
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwste aanwinsten
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vazily Bekijk BerichtenAndere voorspoiler, tweede kofferspiler (zo een lipje) op de cecco, de wielkasten van de sportevo zijn groter, 2.3 L in de cecco, 2.5 in de Sportevo. Rode bougiekabels voor de sportevo, ander kuipzetels, rode gordels. Dat zal het ongeveer zijn.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenZou je een foto kunnen maken met beide deuren omhoog (deze gaan toch open hé?).
En is er ook al een LP640 op de markt?
Wat ik dus zelf graag zou willen kopen is een Lp640 en een gallardo (SE of Spyder,facelift versie (behalve bij de SE natuurlijk) en met callisto's)
Comment
-
hallo, vandaag eindelijk mijn e60 m5 ontvangen in het blauw vind ik hem nog het mooiste.
GROETEN BART
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwmbart Bekijk Berichtenhallo, vandaag eindelijk mijn e60 m5 ontvangen in het blauw vind ik hem nog het mooiste.
GROETEN BART
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwmbart Bekijk Berichtendank u , ja het is geen dealer editie. spijtig maar ja
groeten bart
mar blijft een prchtig masjien heb intussen ook een zwarte staan is ook heel knap en zeldzaam!
Comment
-
hallo, dank u voor de reactie's.
@ jochen gt: in het zwart is die m5 wel mooi , elke bmw is eigenlijk in het zwart mooi.
ik ga het toch houden bij mijn exenplaar, van elke originele bmw 1 stuk want er zijn zoveel kleuren verkrijgbaar.
ik ga ook enkele auto's verkopen wegens plaatsgebrek , deze zullen bij zoekertje's worden geplaatst.
groeten bart
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwmbart Bekijk Berichtenhallo, dank u voor de reactie's.
@ jochen gt: in het zwart is die m5 wel mooi , elke bmw is eigenlijk in het zwart mooi.
ik ga het toch houden bij mijn exenplaar, van elke originele bmw 1 stuk want er zijn zoveel kleuren verkrijgbaar.
ik ga ook enkele auto's verkopen wegens plaatsgebrek , deze zullen bij zoekertje's worden geplaatst.
groeten bart
de M5 in 3 kleuren denk ik, blauw, zwart en zilver
en idd je hebt gelijk als ge plaats zat hebt dan kun je een mooie collectie aanleggen en komt er geen eind aan.
kprobeer ook mijn collectie te beperken, set M3's, set M5's en M6's - sierra cosworth's(enkel nog de witte),...
dan nog de italianen kmoet nog zoveel...en heb nu al plaats tekort
btw: de grijze M5 heb ik besteld stond spotgoedkoop in Duitsland
Comment
Comment