Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwste aanwinsten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk Berichten
    Schone M3 , spijtig dat ze origineel blijven Nee grapke Maar de zwarte M3 blijft dus echt ori, ik dacht dat je toch ooit eens een grijze M3 lichtjes had getuned? Of was dat een gewone? In iedergeval is ie zo al mooi genoeg
    idd, deze is al verkocht intussen al een zwarte Minichamps gedaan met alu wielletjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vazily Bekijk Berichten
      Andere voorspoiler, tweede kofferspiler (zo een lipje) op de cecco, de wielkasten van de sportevo zijn groter, 2.3 L in de cecco, 2.5 in de Sportevo. Rode bougiekabels voor de sportevo, ander kuipzetels, rode gordels. Dat zal het ongeveer zijn.
      merci voor de hulp, deze komt er ook nog

Comment

• Sjiek gedaan Jochen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk Berichten
          Sjiek gedaan Jochen
          betere foto's volgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
            Zou je een foto kunnen maken met beide deuren omhoog (deze gaan toch open hé?).

En is er ook al een LP640 op de markt?

Wat ik dus zelf graag zou willen kopen is een Lp640 en een gallardo (SE of Spyder,facelift versie (behalve bij de SE natuurlijk) en met callisto's)
            Op 1/18 niet, op 1/43 door MR (alledrie) en Looksmart (Gallardo's)

Comment

• hallo, vandaag eindelijk mijn e60 m5 ontvangen in het blauw vind ik hem nog het mooiste.

GROETEN BART
              Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Idd, in het blauw is hij het mooist vind ik. Knappe aanwinst

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwmbart Bekijk Berichten
                  hallo, vandaag eindelijk mijn e60 m5 ontvangen in het blauw vind ik hem nog het mooiste.

GROETEN BART
                  het is een non dealer verpakking

Comment

• dank u , ja het is geen dealer editie. spijtig maar ja

groeten bart

Comment

• er worden 2 C-klasses 1/18 verwacht... heb ze net besteld (elegance & avantgarde)

Comment

dank u , ja het is geen dealer editie. spijtig maar ja

groeten bart
                        de kleur is iets anders, en de dealer verpakking heeft een duits kenteken,
                        mar blijft een prchtig masjien heb intussen ook een zwarte staan is ook heel knap en zeldzaam!

Comment

• Idd, wil je van de zwarte eens foto's maken of heb je dat al gedaan? Wist niet dat die in het zwart bestond.

@CLS: bij die ene uit Oostende? Ben benieuwd

Comment

• stond al opt forum

Comment

• Whoeps

Comment

• knappe aanwinst bart

Comment

• hallo, dank u voor de reactie's.

@ jochen gt: in het zwart is die m5 wel mooi , elke bmw is eigenlijk in het zwart mooi.
                                  ik ga het toch houden bij mijn exenplaar, van elke originele bmw 1 stuk want er zijn zoveel kleuren verkrijgbaar.
                                  ik ga ook enkele auto's verkopen wegens plaatsgebrek , deze zullen bij zoekertje's worden geplaatst.

groeten bart

Comment

hallo, dank u voor de reactie's.

@ jochen gt: in het zwart is die m5 wel mooi , elke bmw is eigenlijk in het zwart mooi.
                                    ik ga het toch houden bij mijn exenplaar, van elke originele bmw 1 stuk want er zijn zoveel kleuren verkrijgbaar.
                                    ik ga ook enkele auto's verkopen wegens plaatsgebrek , deze zullen bij zoekertje's worden geplaatst.

groeten bart

de M5 in 3 kleuren denk ik, blauw, zwart en zilver
                                    en idd je hebt gelijk als ge plaats zat hebt dan kun je een mooie collectie aanleggen en komt er geen eind aan.

kprobeer ook mijn collectie te beperken, set M3's, set M5's en M6's - sierra cosworth's(enkel nog de witte),...
                                    dan nog de italianen kmoet nog zoveel...en heb nu al plaats tekort
                                    btw: de grijze M5 heb ik besteld stond spotgoedkoop in Duitsland

Comment

• 1/18 Autoart Porsche 911 GT3R

Comment

• Ondertussen een klassieker onder de verzamelaars, maar blijft zeer mooi Fobie !

Comment

• man man man awel Philippe kben sprakeloos echt CHIC!!

Comment

Working...
                                          X