Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwste aanwinsten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• vandaag een nieuwe lamborghini countach ontvangen

Comment

• Iemand een goed adres van iemand die deftig 1/43's kan ombouwen?

Ombouwen in de zin van
      Kleur, velgen, beetje spoilers....

Kortom wie maakt van dit:

mijn auto na?

Kleur moet zilver worden
      Chrome rond ramen zwart
      Andere velgen
      Voorlip onder de mistlampen
      Achterspoilerlip

En tegen welke prijs?

-EDIT- Thomas Kornacker van www.bmw1zu43.de is een duts die niet meer antwoord op mijn mails, dus die kan ik al vergeten

Comment

• 1/43 ombouwen is niet makkelijk, geef mij maar 1/18

Comment

• @Jochen: mooie aanwinst

@Golf: wow, als ik die nieue pink pig zie hé, mmmm, mijne 917-20 heeft nog een plaatsje over

Comment

• Da's nu al de derde keer dat 'k meebied op zo-eentje, en wederom ben ik overboden. M'n maximum was 130 EUR, en 'k had al 137 geboden. Weeral eraan voor de moeite.

Comment

• Ik ga in de laatste seconden meebieden tot 'n goeie 150 EUR. Verdomme toch, 'k wil 'm !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                Ik ga in de laatste seconden meebieden tot 'n goeie 150 EUR. Verdomme toch, 'k wil 'm !
                Lang geleden dat we nog iets van uw aankoopperikelen hebben gezien..

Is de koorts weer terug, of gewoon geen tijd om foto's te nemen?

Comment

Ik ga in de laatste seconden meebieden tot 'n goeie 150 EUR. Verdomme toch, 'k wil 'm !
                  veel succes. Hou ons op de hoogte

prachtig modelletje. Waar staat die dan kom ik ff mee bieden

Antwerpen is't Stad
                  en al de rest is parking!!

Comment

• @ GOLF V GTI. Is de site waarop je die Pink Porsche gekocht hebt te betrouwen? Heb al met modelissimo gekocht en die hun service is uitstekend.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW for ever Bekijk Berichten
                      @ GOLF V GTI. Is de site waarop je die Pink Porsche gekocht hebt te betrouwen? Heb al met modelissimo gekocht en die hun service is uitstekend.
                      Ik koop al mijn Porsches daar en is zeer betrouwbaar.
                      www.miniaturen4sale.be
                      p.s. Ik ga ze altijd wel zelf afhalen.

Comment

• @ GOLF V GTI terug. Misschien een domme vraag, maar zien de personen van die winkel er een beetje bertrouwbaar uit? Ik vraag dit omdat ik kopen via internet nog altijd relatief onveilig vind.

Comment

• 'k Begin in herhaling te vallen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW for ever Bekijk Berichten
                            @ GOLF V GTI terug. Misschien een domme vraag, maar zien de personen van die winkel er een beetje bertrouwbaar uit? Ik vraag dit omdat ik kopen via internet nog altijd relatief onveilig vind.
                            Zijn zeer vriendelijk en betrouwbaar.
                            Is geen winkel hoor een gewoon huis.

Comment

• @ GOLF V GTI. Bedankt voor de vlotte reply. Zal hem morgen bestellen.

Comment

Da's nu al de derde keer dat 'k meebied op zo-eentje, en wederom ben ik overboden. M'n maximum was 130 EUR, en 'k had al 137 geboden. Weeral eraan voor de moeite.

staat opnieuw aangeboden op ebay

Comment

• Minichamps Porsche 911 GT RSR

Comment

• Zeer mooie aanwinst, fobie

Comment

• Sorry jongens dit is de juiste site

www.miniatuur4sale.be

Frank

Comment

• Ik dacht al zoiets. Interessante site, thanks

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk Berichten
                                          Lang geleden dat we nog iets van uw aankoopperikelen hebben gezien..

Is de koorts weer terug, of gewoon geen tijd om foto's te nemen?
                                          Ik koop gestaag verder. Gemiddeld 2 per maand, denk ik.

Comment

Working...
                                          X