vandaag een nieuwe lamborghini countach ontvangen
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwste aanwinsten
Collapse
X
-
Iemand een goed adres van iemand die deftig 1/43's kan ombouwen?
Ombouwen in de zin van
Kleur, velgen, beetje spoilers....
Kortom wie maakt van dit:
mijn auto na?
Kleur moet zilver worden
Chrome rond ramen zwart
Andere velgen
Voorlip onder de mistlampen
Achterspoilerlip
En tegen welke prijs?
-EDIT- Thomas Kornacker van www.bmw1zu43.de is een duts die niet meer antwoord op mijn mails, dus die kan ik al vergeten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk ga in de laatste seconden meebieden tot 'n goeie 150 EUR. Verdomme toch, 'k wil 'm !
Is de koorts weer terug, of gewoon geen tijd om foto's te nemen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk ga in de laatste seconden meebieden tot 'n goeie 150 EUR. Verdomme toch, 'k wil 'm !
prachtig modelletje. Waar staat die dan kom ik ff mee bieden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW for ever Bekijk Berichten@ GOLF V GTI. Is de site waarop je die Pink Porsche gekocht hebt te betrouwen? Heb al met modelissimo gekocht en die hun service is uitstekend.Ik koop al mijn Porsches daar en is zeer betrouwbaar.
www.miniaturen4sale.be
p.s. Ik ga ze altijd wel zelf afhalen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW for ever Bekijk Berichten@ GOLF V GTI terug. Misschien een domme vraag, maar zien de personen van die winkel er een beetje bertrouwbaar uit? Ik vraag dit omdat ik kopen via internet nog altijd relatief onveilig vind.
Is geen winkel hoor een gewoon huis.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDa's nu al de derde keer dat 'k meebied op zo-eentje, en wederom ben ik overboden. M'n maximum was 130 EUR, en 'k had al 137 geboden. Weeral eraan voor de moeite.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk BerichtenLang geleden dat we nog iets van uw aankoopperikelen hebben gezien..
Is de koorts weer terug, of gewoon geen tijd om foto's te nemen?
Comment
Comment