Mooie GT2!!!!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwste aanwinsten
Collapse
X
-
Ah, bedankt om foto's te nemen en te posten.
Ziet er weer heel goed uit maar ik vind wel dat het metallic effect iets te duidelijk is en bijgevolg komt het niet echt realistisch over.
Ik denk dan ook dat ik ga wachten op een 1/43 exemplaar zoals de rest van mijn collectie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenAh, bedankt om foto's te nemen en te posten.
Ziet er weer heel goed uit maar ik vind wel dat het metallic effect iets te duidelijk is en bijgevolg komt het niet echt realistisch over.
Ik denk dan ook dat ik ga wachten op een 1/43 exemplaar zoals de rest van mijn collectie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk BerichtenDenk wel da dat komt door de camera zenne
De kleur van mijn TT Roadster wijkt op foto ook heel erg af van de TT irl.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwmbart Bekijk Berichtenhallo iedereen, vandaag mijn eerste van 2 limited edition's aangekregen . De bmw 320d 98' nurburgring van ut models.
er zijn 1500 stuks gemaakt van deze, heb hem eigenlijk nooit eerder gezien. de meeste verklaren mij zot als ik zeg dat ik 143 euro heb betaalt aan deze bmw.
wel raar dat de motorkap niet opent .
groeten bart
Ik kreeg juist dezelfde reacties.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichtenik heb nog is iets besteld...1 van de dagen krijg ik het en dan is er nog ééntje besteld voor de 12ste november. Dan kunnen we weeral verder
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenJe mag ook zeggen wat je besteld hebt hoor.
Comment
-
Dit heb ik alvast opgepikt bij een antiekhandelaar in Italië. Ik denk wel niet dat het echt oud is... Er lag en ligt toch wat stof op
is ongeveer 30cm lang
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwmbart Bekijk Berichtenhallo iedereen mooie aanwinsten !! ben toch blij dat ik die diesel heb gekocht. mijn bmw 320si andy priaux daar kan ik achter fluiten , de verkoper laat niets van hem horen. ik ga klacht neerleggen bij ebay maar dat haalt toch niets uit .
groeten bart
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenMijn nieuwe A4 3.2 Quattro in Eissilber met 18"
Minichamps, 1/43
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fre4000 Bekijk BerichtenWaar heb je die A4 gehaald/besteld?1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
Comment