Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwste aanwinsten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mooi Malaise! Nog een liefhebber van zwarte Bimmers. Ik spaar die ook zowat (begonnen met de M3 CSL, en dan alles wat daarna is uitgekomen, maar in feite is dat voorlopig enkel de M5 ). M3, M6 en Z4 M Coupé zouden er nog moeten bij komen. Op schaal 1/18.
    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
      zaligheid
      Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
      Ronduit schitterend Malaise!!!

Morgen ook nog eens een bestellingske plaatsen denk ik
      Thx!

Oorspronkelijk geplaatst door Reno Bekijk Berichten
      Die M3 wil'k ook wel! En die martini's zijn overdreven zalig! Nu nog de lancia rallywagens en Alfa touringwagens é
      'k denk dat 'k het bij Porsche en BMW ga houden , 't is niet bij te houden wat ik nog allemaal zou willen enkel en alleen van deze 2 merken...

Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
      Mooi Malaise! Nog een liefhebber van zwarte Bimmers. Ik spaar die ook zowat (begonnen met de M3 CSL, en dan alles wat daarna is uitgekomen, maar in feite is dat voorlopig enkel de M5 ). M3, M6 en Z4 M Coupé zouden er nog moeten bij komen. Op schaal 1/18.
      Thx, 'k wil van alle mijn modellen steeds elke 'soort' in hetzelfde kleur.. toevallig was mijn eerste M3 in het zwart...
      In het rood zou't ook nog de max zijn denk 'k.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk Berichten
        Thx, 'k wil van alle mijn modellen steeds elke 'soort' in hetzelfde kleur.. toevallig was mijn eerste M3 in het zwart...
        In het rood zou't ook nog de max zijn denk 'k.
        Zot! Alle M3's in het rood? Naah! Rood is imo alleen goed voor een Ferrari. Bimmers horen niet zo opvallend te zijn.
        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
          Zot! Alle M3's in het rood? Naah! Rood is imo alleen goed voor een Ferrari. Bimmers horen niet zo opvallend te zijn.
          Nochtans (zwart blijft natuurlijk ook super)

Comment

• Eerlijk: vooral de E36 vind ik niet mooi in het rood. De rest valt goed mee, maar ze allemaal in het rood te kiezen? Nee, dat is niets voor mij.
            Ik ben er eigenlijk nog niet uit in welke kleur ik de E92 M3 zou kopen. Ik twijfel tss zwart, antraciet, zilver en rood. Die wagen staat zowat in elke kleur.
            De andere actuele M-modellen, moeten imo wel allemaal in het zwart (M5, M6, Z4 M Coupé).
            120d Hatch Edition Sport

Comment

• @cedrick knappe aanwinsten

@malaise

die martini's subliem

Comment

• Sinds iets meer dan een week heb ik deze in mijn bezit.

Comment

• Heel mooi Wéédrie-èn

@ others: idem bij jullie. Een voor een mooie exemplaren. En malaise, jij zit blijkbaar ook niet stil!
                  1982 BMW E28 528i
                  2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Knappe aanwinsten!

Comment

• Hier ook wat nieuws:

Comment

• Net de bestelling overgemaakt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
                          Heel mooi Wéédrie-èn

@ others: idem bij jullie. Een voor een mooie exemplaren. En malaise, jij zit blijkbaar ook niet stil!
                          Thx, Seedrik!

Comment

• Hoeveel MC12's heb je wel niet Z4M ?

Comment

• Coole TT W3N

Comment

Coole TT W3N

Ik had weer iets anders gelezen. Het zal wel te maken hebben met de auteur van het bericht.

Ik ben momenteel op zoek naar een mooi model van de Merc CLS, iemand hier een fotootje en desnoods een link?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten

Ik had weer iets anders gelezen. Het zal wel te maken hebben met de auteur van het bericht.

Ik ben momenteel op zoek naar een mooi model van de Merc CLS, iemand hier een fotootje en desnoods een link?

ik las jouw bericht (wel alleen de quote en toen zag ik wat je postte) en dacht hetzelfde

Comment

• De volgende waar ik naar op zoek ga is een A4 Cabrio.

Comment

Hoeveel MC12's heb je wel niet Z4M ?
                                      Nu als deze aangekomen zijn 10

Dan mis ik enkel die van de officiële voorstelling

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                                        Nu als deze aangekomen zijn 10

Dan mis ik enkel die van de officiële voorstelling
                                        10 MC 12's freak

Proficiat met de aanwinsten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk Berichten
                                          10 MC 12's freak

Proficiat met de aanwinsten
                                          Hoor wie het zegt

Heeft Maserati trouwens een vrachtwagen (zoals Porsche?)

Comment

Working...
                                          X