Mooi Malaise! Nog een liefhebber van zwarte Bimmers. Ik spaar die ook zowat (begonnen met de M3 CSL, en dan alles wat daarna is uitgekomen, maar in feite is dat voorlopig enkel de M5 ). M3, M6 en Z4 M Coupé zouden er nog moeten bij komen. Op schaal 1/18.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwste aanwinsten
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk BerichtenzaligheidOorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenRonduit schitterend Malaise!!!
Morgen ook nog eens een bestellingske plaatsen denk ik
Oorspronkelijk geplaatst door Reno Bekijk BerichtenDie M3 wil'k ook wel! En die martini's zijn overdreven zalig! Nu nog de lancia rallywagens en Alfa touringwagens é
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenMooi Malaise! Nog een liefhebber van zwarte Bimmers. Ik spaar die ook zowat (begonnen met de M3 CSL, en dan alles wat daarna is uitgekomen, maar in feite is dat voorlopig enkel de M5 ). M3, M6 en Z4 M Coupé zouden er nog moeten bij komen. Op schaal 1/18.
In het rood zou't ook nog de max zijn denk 'k.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk BerichtenThx, 'k wil van alle mijn modellen steeds elke 'soort' in hetzelfde kleur.. toevallig was mijn eerste M3 in het zwart...
In het rood zou't ook nog de max zijn denk 'k.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenZot! Alle M3's in het rood? Naah! Rood is imo alleen goed voor een Ferrari. Bimmers horen niet zo opvallend te zijn.
Comment
-
Eerlijk: vooral de E36 vind ik niet mooi in het rood. De rest valt goed mee, maar ze allemaal in het rood te kiezen? Nee, dat is niets voor mij.
Ik ben er eigenlijk nog niet uit in welke kleur ik de E92 M3 zou kopen. Ik twijfel tss zwart, antraciet, zilver en rood. Die wagen staat zowat in elke kleur.
De andere actuele M-modellen, moeten imo wel allemaal in het zwart (M5, M6, Z4 M Coupé).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenHeel mooi Wéédrie-èn
@ others: idem bij jullie. Een voor een mooie exemplaren. En malaise, jij zit blijkbaar ook niet stil!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk BerichtenCoole TT W3N
Ik had weer iets anders gelezen. Het zal wel te maken hebben met de auteur van het bericht.
Ik ben momenteel op zoek naar een mooi model van de Merc CLS, iemand hier een fotootje en desnoods een link?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
Ik had weer iets anders gelezen. Het zal wel te maken hebben met de auteur van het bericht.
Ik ben momenteel op zoek naar een mooi model van de Merc CLS, iemand hier een fotootje en desnoods een link?
ik las jouw bericht (wel alleen de quote en toen zag ik wat je postte) en dacht hetzelfde
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk BerichtenHoeveel MC12's heb je wel niet Z4M ?
Dan mis ik enkel die van de officiële voorstelling
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenNu als deze aangekomen zijn 10
Dan mis ik enkel die van de officiële voorstelling
Proficiat met de aanwinsten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk Berichten10 MC 12's freak
Proficiat met de aanwinsten
Heeft Maserati trouwens een vrachtwagen (zoals Porsche?)
Comment
Comment