Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Gisteren weer een race "a la Sledge" gereden op de testserver van de League. Zoals altijd ben ik nergens in de quali en practise, resulterende in een 1:45.2, 9 tienden trager dan m'n PB. Maar dan start ik op P5, en na 3 ronden heb ik al P2 in handen, en kon zelfs even P1 bedeigen. Helaas zette ik in ronde 6 een wiel op het gras bij het aanremmen voor chicane 2, waardoor ik achterwaarts het grind inschoof. Weg hoop op de overwinning. Na 2 ronden hand ik P2 alweer in handen, en zo op mijn gemak naar het einde gereden.
Juist eens dat rondje met de Morgan Aero 8 op Anderstorp gereden en ik haalde op de kop 1:32.100 Mits wat aanpassingen aan de setup is 1:31.5 wel mogelijk denk ik.
Juist eens dat rondje met de Morgan Aero 8 op Anderstorp gereden en ik haalde op de kop 1:32.100 Mits wat aanpassingen aan de setup is 1:31.5 wel mogelijk denk ik.
Hier se, de auto voor Maxime die ik gemaakt heb. Hij had er eentje gevraagd aan mij en dit is dus het resultaat.
Wel wat geklungeld met deze wagen omdat het de eerste keer was dat ik de GT3 RS deed.
Hij is prachtig!!!
Wat GTR twee betreft: ik hoop dat er mss meer spelmogelijkheden zijn. Nu is het relatief beperkt. Misschien moeten ze ook meer tracks in de nieuwe game steken.
Wat bedoel je met een te hoge damper snelheid? Verlies je teveel grip op de curbs of zo?
Dankzij Soepap is et al heel wat beter, ik ben er nu content van. Enig probleem wat ik nu heb, is dat ik telkens in de 2de lesmo enorm glijd. Niet dat ik zal spinnen, maar eerder al powerslidend doorga, zonder dit te willen, dat vreet banden.
Wat kan ik hier tegen doen?
Iets meer antiroll bar vanvoor. Of iets minder vanachter. Dan hebt ge wel wat meer onderstuur, maar je glijdt wat minder. Er was nog een andere methode, maar daar kan ik nu niet meer opkomen.
Fuck Simbin.
100+ ronden geoefend op Monza, ik log in, spin in de enige quali ronde. We gaan naar warmup, en rij promt een 1:38. Speedbug. Ja hoor, je rijd in een professionele league, en dan kun je niet starten omdat je 8 seconden sneller rijd dan de anderen.
Om de online miserie wat op te lossen heeft Simbin een nieuwe patch uitgebracht. Versie 1.5 is nu dus beschikbaar HIER of ingame onder de sectie "what's new".
Deze patch zou online racen een stuk stabieler moeten maken.
Oorspronkelijk geplaatst door rsc-forum
GTR 1.5.0.0 Update
This update can be applied to any of the following versions: 1.2.0.0, 1.2.1.0, 1.2.3.0, 1.3.0.0, 1.4.0.0
Changes since 1.4.0.0:
Miscelaneous fixes
==================
o Eastern European character input updates
o Number characters input fix for Czech
o "@" character input fix on German keyboard
o Alt Gr characters input fixed
o Various localisation issues fixed
Voor GTL is er trouwens ook een patch uitgebracht: v1.1. Zie GTL topic daarvoor
Er is een nieuwe auto uitgebracht voor GTR. Niet door Simbin, maar door een Modder. Ik heb het hier over de Aston Martin DBR9
Echt een super auto om mee te rijden. Niet supersnel op de rechte stukken (langzamer dan de F550, Saleen, Lambo, Lister...), maar sneller in de bochten. Door de gigantische hoeveelheid koppel is hij heel overstuurd bij het uitkomen van de bochten. Dat is in het begin moeilijk om mee te rijden, maar eens je het gewend bent, maakt het je sneller.
De DBR9 is ook heel stabiel tijdens het remmen. Je hebt wel wat onderstuur bij het insturen, maar die overstuur maakt dat op het einde van de bocht goed.
In totaal is de auto iets trager dan de 550. En dus goed gemaakt om competitief te zijn met de originele wagens.
Comment