Mededeling

Collapse
No announcement yet.

GTR-topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels
    CD1 van mijn spel is gebarsten, nu kan ik enkel nog GTl spelen.
    Kopietje vragen van iemand in de buurt, kzou em graag kopiëren voor jou maar Hofstade lijkt me wat ver

Comment

• Waarom,als je één van de King of ovals circuits gebruikt, sta je der alleen met je Murcie? Bij de andere auto's zijn ze der allemaal

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 aero
        Kopietje vragen van iemand in de buurt, kzou em graag kopiëren voor jou maar Hofstade lijkt me wat ver
        Aanvaardt hij wel backupjes, vermits je toch altijd eerst door het 'Protection programmatje' moet?
        Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 aero
          Waarom,als je één van de King of ovals circuits gebruikt, sta je der alleen met je Murcie? Bij de andere auto's zijn ze der allemaal
          Is dat alleen bij de Murcie? Raar, heb ik eigenlijk nog niet geprobeerd. Hebt ge het nu over open practice of race weekend?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be
            Is dat alleen bij de Murcie? Raar, heb ik eigenlijk nog niet geprobeerd. Hebt ge het nu over open practice of race weekend?
            Race weekend Zit er een te groot verschil tussen andere wagens? maar dan mocht ie normaal toch ook niet mee rijden op de ander circuits

Comment

• On two italian forums we are talking with the guy who wrote the GTR2 preview (and went in Bahrain!): by now we were told that there will be

-2003 and 2004 cars;
              -2003 cars have better behavious than in the first GTR;
              -a completely new tyre physic;
              -more detailed track (with satellite data to put the right things at the right place);
              -career mode, but also a full championship as in the first GTR (not sure about this).
              -minor Championships to unlock cars and tracks;
              -driving school.
              Spijtig genoeg geen 2005, maar toch zuller er nu 28 circuits zijn (ipv de huidige 10)

Nieuwe auto's uit 2004:
              Maserati MC12, BMW M3 GTR, Nissan 350Z, Viper Competition Coupe, TVR Tuscan T400R, Porsche GT3 RSR

Bovendien zullen de 2003 wagens totaal anders aanvoelen dan in GTR1 omdat er een andere physicsengine wordt gebruikt.

Comment

• Ik kijk er al naar uit!

Comment

• En weer wat nieuws over GTR2:

10TACLE and SimBin warm up for GTR 2
                  The successor to the award-winning racing simulation will be released in the summer of 2006

Darmstadt, Germany/ Vara, Sweden, January 12, 2006: With the release of GTR - FIA GT Racing Game , Developer SimBin Development Team and Publisher 10TACLE STUDIOS AG caused a sensation. Up to that point, there had never been a racing simulation based on a racing series which was accurate down to the last detail as the numerous top ratings and awards for GTR FIA GT Racing Game so impressively demonstrated. Come summer 2006, GTR 2 will set new standards all over again! The new DirectX9 graphics engine ensures that the race cars and circuits are portrayed in a more detailed and photorealistic way than ever before, and the sensation of speed experienced with the HP-beasts is even more immersive, thanks to the improved driving model. The dynamic day-night light cycle, weather changes, and impressive damage system once again provides an impressive experience of the exciting FIA GT racing series on your PC at home.

BRON

En nog 2 screenshots (zouden ingame zijn, maar dat kan ik moeilijk geloven)

Last edited by ; 12/01/2006, 19:44.

Comment

• De links naar de screenshots werken niet (als het links zijn ) Is er al bekend of de GLPK-Corvette erin zal zitten?
                    BMW = Freude Am Fahren

Comment

• GLPK Corvette zal er niet bij zijn: GTR2 zal over 2003 en 2004 gaan (dus 2 seizoenen) en toen reed glpk nog niet mee. Simbin en 10tacle willen hun rechten zo goed mogelijk benutten, dus waarschijnlijk 1 game per seizoen.

Dat van die links zal ik aanpassen

Edit: juist gedaan
                      Last edited by ; 12/01/2006, 19:45.

Comment

• spijtig dat de GLPK er niet bij is Waren de MC12's er in 2004 al? Ze hebben de voorste schijven laten gloeien in de onderste screenshot, nu nog de achterste
                        BMW = Freude Am Fahren

Comment

• Jup de MC12 heeft in de laatste 4 races van 2004 meegedaan. Daar bestond toen opschudding over omdat het geen GT maar een proto zou zijn. De MC12 is dan ook serieus gekortwiekt. Letterlijk dan want de achtervleugel is serieus kleiner dan voor de andere wagens (idem voor de Saleen trouwens tov 2004)

De MC12 won zijn eerste race trouwens niet. Dat was in Imola. Vitaphone reed toen nog met de Saleen en Bartels en Alzen waren bloedsnel met die wagen. Daarom dat de Saleen in 2005 ook verplicht een kleinere achtervleugel heeft.
                          De Ferrari 575 was wel in staat zijn eerste race te winnen (Estoril 2003), maar heeft daarna niet veel potten meer gebroken. Enkel een 2de plaats in de 24u van Spa 2004 en dat dankzij fabriekssteun (wat normaal niet toegelaten is in de Fia GT) Ze konden deze regel echter ontwijken, iets wat GLPK dit jaar ook heeft toegepast.

Comment

• Zitten er andere circuits in GTR2 t.o.v. GTR
                            BMW = Freude Am Fahren

Comment

• Jup: Valencia, Hockenheim, Imola, Dubai, Zhuhai en de nieuwere Spa (andere busstop dus)

Comment

• Zalige screenshots! Jammer dat de Astons er nog niet bijzijn! Voor de rest ziet het er bijzonder vet uit!

Comment

• Reed Kumpen in 2003/2004 voor SRT?
                                  BMW = Freude Am Fahren

Comment

• Ik weet al wat ik in de zomer ga kopen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wouteb
                                      Reed Kumpen in 2003/2004 voor SRT?
                                      2003 niet, 2004 wel

Comment

• Ah, daarom staat zijn naam op de SRT-corvette
                                        BMW = Freude Am Fahren

Comment

Working...
                                        X