Mededeling

Collapse
No announcement yet.

GTR-topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M
    Holy sh*t

http://www.panogames.com/gtr2/

360°-views!!!!

MC12
    das echt zalig spel precies, die graphics echt niet normaal gewoon...

Comment

• Owkee, alleen hiervoor koop ik het spel... hopelijk zit de Bimmer al in de demo

Comment

• wat voor een videokaart heb je wel niet nodig om dit spel fatsoenlijk te kunne draaien

Comment

• Ik draai GTR en GTL met 256 mb en kmoet constant men drivers updaten vandaar ga ik nu een echte gamekaart steken

Comment

• 512mb gaan zoeke is de opdracht dus om dit spel te kunne spele...

Comment

• Idd, ben ik nu aan het doen!

Comment

• Ik hoop dat je weet dat een snelle videokaart van bv 256MB een trage van 512MB met de grond gelijk maakt...

Comment

• Ja tis dat, maar welke goeie zware van 256 heb je zoal?

Comment

• Geen idee, ik volg dat niet meer zo

Comment

• Wat heb jij steken?

Comment

• Een ketel van 3 jaar ouder
                        FX5700 128MB
                        'ie voldoet nog (amper)

Comment

• Heb je een screenshot van GTR liggen ofzo?

Comment

• Nope, maar GTR bolt vrij vlot, GTL ook.
                            Hoewel Live For Speed nog veel vlotter bolt en veel knapper uitziet...

't Hangt ook veel af van de engine van een spel.

Comment

• Een Ati X800XL moet wel goed zijn. Kun je normaal vinden voor 300€.

Comment

• ik heb een ati rv380 pro, voldoet die voor gtr?

Comment

• Dat is al een iets ouder model zeker he? Hoeveel MB is dat? 128?

Ik heb een ATI 9700 64MB en daarmee lukt het, maar wel niet op volle detail natuurlijk. Alleen zit die in een laptop en geraakt die snel oververhit waardoor ik GTR heb moeten opgeven. (voorlopig)

Begin grote vakantie komt er normaal een nieuwe pc.

Comment

• 256mb
                                    ja heb pc al bijna drie jaar nu

Comment

• Voor GTR moet dat zeker gaan, GTR2 ook, maar niet zo super. Veel hangt ook af van uw geheugen. Dat is eigenlijk belangrijker dan uw Grafische kaart. Ik kon met 512MB met maximaal 14 auto's op het circuit rijden. Met 2048 moet ge de volle 57 aankunnen met een degelijke processor. Zoals gewoonlijk is de combinatie processor-geheugen-grafische kaart van belang.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be
                                        Voor GTR moet dat zeker gaan, GTR2 ook, maar niet zo super. Veel hangt ook af van uw geheugen. Dat is eigenlijk belangrijker dan uw Grafische kaart. Ik kon met 512MB met maximaal 14 auto's op het circuit rijden. Met 2048 moet ge de volle 57 aankunnen met een degelijke processor. Zoals gewoonlijk is de combinatie processor-geheugen-grafische kaart van belang.
                                        1gb ram

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cousie
                                          1gb ram
                                          Dan zult ge er toch 30 aankunnen, mits wat chance zelfs meer. Ik heb ooit op een Athlon 64 3200 met 1 gb en een 256 kaart met 45 auto's op Barcelona kunnen rijden. Was wel fijn

Comment

Working...
                                          X