Hoe lang bestaat dit game eigenlijk al?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
GTR-topic
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_beHet is in dezelfde periode als GT4 uitgekomen. Van maart denk ik dus.Dat ze toen zelfs de motorkap van die Viper geschonken hadden aan een team dat zonder zat ofzo? Niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteAh, ik dacht dat het al langer bestond. Meende me te herinneren dat er in Spa vorig jaar ook een stand van GTR stond...Dat ze toen zelfs de motorkap van die Viper geschonken hadden aan een team dat zonder zat ofzo? Niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteAh, ik dacht dat het al langer bestond. Meende me te herinneren dat er in Spa vorig jaar ook een stand van GTR stond...Dat ze toen zelfs de motorkap van die Viper geschonken hadden aan een team dat zonder zat ofzo? Niet?
Comment
-
Nee ze maken die auto's apart, nog niet eens officieel door het development team zelf. Daardoor zijn ze nogal dubieus. De Maserati is al af en aan de Aston Martin zijn ze bezig.
Waarom ze dubieus zijn: die Maserati is te snel gemaakt. Hij glijdt wel wat vanachter, maar toch ga je er veel te snel mee. Bvb op Spa op Kemmel: met de officiele wagens (550, Saleen, Lister...) haal je daar als top tussen de 280 en de 290. Met de Maserati is 320 haalbaar. En dit terwijl in het echt de Maserati het niet moet hebben van zijn topsnelheid, maar van zijn snelheid in bochten. De Maserati is eigenlijk qua top langzamer dan de Saleen.
Ik hoop dat ze de Aston Martin nauwkeuriger gaan maken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_beNee ze maken die auto's apart, nog niet eens officieel door het development team zelf. Daardoor zijn ze nogal dubieus. De Maserati is al af en aan de Aston Martin zijn ze bezig.
Waarom ze dubieus zijn: die Maserati is te snel gemaakt. Hij glijdt wel wat vanachter, maar toch ga je er veel te snel mee. Bvb op Spa op Kemmel: met de officiele wagens (550, Saleen, Lister...) haal je daar als top tussen de 280 en de 290. Met de Maserati is 320 haalbaar. En dit terwijl in het echt de Maserati het niet moet hebben van zijn topsnelheid, maar van zijn snelheid in bochten. De Maserati is eigenlijk qua top langzamer dan de Saleen.
Ik hoop dat ze de Aston Martin nauwkeuriger gaan maken.
Zijn er ook al nieuwe tracks beschikbaar?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be
Comment
-
Waar wilt ge een screenshot van? Ik zal hem wel nemen. Dat is dan wel met mijn grafische instellingen (minder dan die filmkes).
Je kunt er iig zien op www.gtr-game.com Die screenshots zijn wel realistisch. Het ziet er zo dus uit als je uw graphics op maximum kunt zetten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_beWaar wilt ge een screenshot van? Ik zal hem wel nemen. Dat is dan wel met mijn grafische instellingen (minder dan die filmkes).
Heb hier juist enkele screens gekregen van een maat die de demo heeft. Fück man, dat ziet er vet uit!!! Ik zal ze straks eens online zetten.
Comment
-
Hier zijn, zoals beloofd, een paar screenshots:
Wat uitleg:
1ste foto: cockpit Porsche GT3 RS met zicht op de Raidillon (bij valavond) en een paar BMW M3 GTR (custom wagens)
2de foto: startgrid op Magny Cours in de regen
3de foto: formatieronde met de Larbre Viper op Magny Cours
4de foto: de remzone naar de Adelaide-hairpin, nog steeds tijdens de formatieronde met de Viper
5de foto: cockpit van de SRT Corvette op Enna Pergussa
6de foto: remzone tot de moeilijkste chicane op Enna Pergussa
Ik heb wel alles moeten resizen naar 800*600, normaal ziet het er wat beter uit.
Als je nog screenshots wilt hebben, laat het mij weten.
Op www.gtr-game.com kun je de wagens en de circuits zien die normaal in het spel zitten.
Comment
-
Heb het spel nu ook een paar maanden, idd super!
Om er wat 'nieuw leven' in te blazen heb ik gisteren nieuwe circuits (Zolder, Le Mans, Nordschleife) en een nieuwe wagen (BMW M3 GTR) en nog wat skins afgehaald.
Iemand ronderecords om te vergelijken?
En Maxime, na de demo was dat ook mijn reactie
Comment
Comment