Mededeling

Collapse
No announcement yet.

GTR-topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Hoe lang bestaat dit game eigenlijk al?

Comment

Het is in dezelfde periode als GT4 uitgekomen. Van maart denk ik dus.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be
        Het is in dezelfde periode als GT4 uitgekomen. Van maart denk ik dus.
        Ah, ik dacht dat het al langer bestond. Meende me te herinneren dat er in Spa vorig jaar ook een stand van GTR stond... Dat ze toen zelfs de motorkap van die Viper geschonken hadden aan een team dat zonder zat ofzo? Niet?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
          Ah, ik dacht dat het al langer bestond. Meende me te herinneren dat er in Spa vorig jaar ook een stand van GTR stond... Dat ze toen zelfs de motorkap van die Viper geschonken hadden aan een team dat zonder zat ofzo? Niet?
          Ja in Duitsland was het al van november uit. In Spa en Zolder stond vorig jaar een stand. Dat van die motorkap weet ik niet.

Comment

Ja in Duitsland was het al van november uit. In Spa en Zolder stond vorig jaar een stand. Dat van die motorkap weet ik niet.
            Ahzo... en zijn er al plannen voor een nieuwe versie? Dan met de Maserati's en de Aston's enzo?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
              Ja de motorkap van het Team: Van Der Zwaan, die dit jaar met de Maserati MC12 reden, die motorkap was gaan vliegen en die motorkap van die Viper hadden ze geschonken aan dat team..

Comment

Nee ze maken die auto's apart, nog niet eens officieel door het development team zelf. Daardoor zijn ze nogal dubieus. De Maserati is al af en aan de Aston Martin zijn ze bezig.

Waarom ze dubieus zijn: die Maserati is te snel gemaakt. Hij glijdt wel wat vanachter, maar toch ga je er veel te snel mee. Bvb op Spa op Kemmel: met de officiele wagens (550, Saleen, Lister...) haal je daar als top tussen de 280 en de 290. Met de Maserati is 320 haalbaar. En dit terwijl in het echt de Maserati het niet moet hebben van zijn topsnelheid, maar van zijn snelheid in bochten. De Maserati is eigenlijk qua top langzamer dan de Saleen.

Ik hoop dat ze de Aston Martin nauwkeuriger gaan maken.

Comment

Nee ze maken die auto's apart, nog niet eens officieel door het development team zelf. Daardoor zijn ze nogal dubieus. De Maserati is al af en aan de Aston Martin zijn ze bezig.

Waarom ze dubieus zijn: die Maserati is te snel gemaakt. Hij glijdt wel wat vanachter, maar toch ga je er veel te snel mee. Bvb op Spa op Kemmel: met de officiele wagens (550, Saleen, Lister...) haal je daar als top tussen de 280 en de 290. Met de Maserati is 320 haalbaar. En dit terwijl in het echt de Maserati het niet moet hebben van zijn topsnelheid, maar van zijn snelheid in bochten. De Maserati is eigenlijk qua top langzamer dan de Saleen.

Ik hoop dat ze de Aston Martin nauwkeuriger gaan maken.
                  Waar download je die nieuwe wagens dat niet in het spel zitten?

Zijn er ook al nieuwe tracks beschikbaar?

Comment

Ga hier maar eens kijken

Comment

Thx!

Comment

Heeft hier niemand leuke screenshots?

Comment

Waar wilt ge een screenshot van? Ik zal hem wel nemen. Dat is dan wel met mijn grafische instellingen (minder dan die filmkes).

Je kunt er iig zien op www.gtr-game.com Die screenshots zijn wel realistisch. Het ziet er zo dus uit als je uw graphics op maximum kunt zetten.
                          Last edited by ; 04/08/2005, 18:39.

Comment

Waar wilt ge een screenshot van? Ik zal hem wel nemen. Dat is dan wel met mijn grafische instellingen (minder dan die filmkes).
                            Gooh, misschien de Raidillon.

Heb hier juist enkele screens gekregen van een maat die de demo heeft. Fück man, dat ziet er vet uit!!! Ik zal ze straks eens online zetten.

Comment

Ok straks of morgen zet ik ze online. Nu moet ik gaan voetballen.

Comment

Ik zal 5 screenshots maken. Dus als je een request hebt (wagen, circuit...), vraag het me maar (liefst via pm om dit topic niet te overbelasten).

Je kunt natuurlijk ook om de cockpit van een wagen vragen.
                                Last edited by ; 05/08/2005, 00:49.

Comment

Hier zijn, zoals beloofd, een paar screenshots:

Wat uitleg:

1ste foto: cockpit Porsche GT3 RS met zicht op de Raidillon (bij valavond) en een paar BMW M3 GTR (custom wagens)

2de foto: startgrid op Magny Cours in de regen

3de foto: formatieronde met de Larbre Viper op Magny Cours

4de foto: de remzone naar de Adelaide-hairpin, nog steeds tijdens de formatieronde met de Viper

5de foto: cockpit van de SRT Corvette op Enna Pergussa

6de foto: remzone tot de moeilijkste chicane op Enna Pergussa

Ik heb wel alles moeten resizen naar 800*600, normaal ziet het er wat beter uit.

Als je nog screenshots wilt hebben, laat het mij weten.

Op www.gtr-game.com kun je de wagens en de circuits zien die normaal in het spel zitten.

Comment

Thanks a lot, ziet er zalig uit!!

Comment

Faaaaaaaaaaaaack, ik heb net een GTR-demo gespeeld. Met een stuurtje in een Lister Storm op Spa-Francorchamps! Dit is het beste racegame dat ik ooit gespeeld heb! Man man man, ben er nog altijd niet goed van!

Comment

Heb het spel nu ook een paar maanden, idd super!

Om er wat 'nieuw leven' in te blazen heb ik gisteren nieuwe circuits (Zolder, Le Mans, Nordschleife) en een nieuwe wagen (BMW M3 GTR) en nog wat skins afgehaald.
                                        Iemand ronderecords om te vergelijken?

En Maxime, na de demo was dat ook mijn reactie

Comment

Ja zeg maar welk circuit.

Hetgeen ik het meest trots op ben: 2:10.914 met de Lister op Spa in het volledige spel.

Wel opgepast: in demo kunt ge snellere rondjes rijden omdat de simulator daar nog niet op punt stond.

Comment

Working...
                                          X