Mededeling

Collapse
No announcement yet.

GTR-topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be
    En is het nu gelukt met GTR? Anders kan ik zoeken wat een andere oorzaak kan zijn.
    Wel nee, het is niet gelukt.
    Ik bedoel, de update naar de 1.4.0.0 versie is gelukt, maar multiplayer werkt nog steeds niet.

Wanneer ik op multiplayer klik, en voor internet kies, log ik mij in, na het registreren.

En dan geeft 'ie ofwel: een foutmelding, ofwel: neemt hij het aan, hij bevestigt niks (het lijkt toch op een bevestiging) en kom ik weer in het menu terecht.
    Maar als ik in het boekje lees, zou ik in een Simbin Racestation Lobby direct moeten terecht komen na het inloggen. En dat is helemaal het geval niet.

In ieder geval, thanks voor het helpen.
    Heb je nog een ander idee?

Comment

• Die Aston Martin DBR9 van op de vorige pagina ziet er echt wel goed uit.

Comment

• Mmm, ik wl GTR toc ook wel.Die arcademode ligt me wel, niet te moeilijk, maar je moet toch goed remmen enz.Alleen wat moeilijker instellen.
        Waar kan ik dat zo goedkoop mogelijk krijgen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dodgeboy
          Mmm, ik wl GTR toc ook wel.Die arcademode ligt me wel, niet te moeilijk, maar je moet toch goed remmen enz.Alleen wat moeilijker instellen.
          het i'net is groot mijn jongen....

Comment

• Misschien dat ik het spel eerlijk wil spelen ?

Comment

Mmm, ik wl GTR toc ook wel.Die arcademode ligt me wel, niet te moeilijk, maar je moet toch goed remmen enz.Alleen wat moeilijker instellen.

mja, ieder zijn ding natuurlijk maar als je de arcademode speelt ga je voorbij aan hetgene wat het spel zo geniaal maakt n.l. de simulationmode das mss wel moeilijk, maar net zoals de meeste moeilijke dingen zijn ze wel 't leukste . GTR is en blijft in de eerste plaats een geweldige race-sim

Comment

• Ik heb geen geld om een stuurtje aan te schaffen, en zonder dat is die simulatie supermoeilijk.

Comment

Ik heb geen geld om een stuurtje aan te schaffen, en zonder dat is die simulatie supermoeilijk.

in da geval weet ge ni wa ge mist sparen voor eens stuurke eh

Comment

• Ik geef mijn geld liever aan iets anders.

Comment

• Heb GTR ook eens gespeeld zonder stuur en zoals Dodgie zegt is het inderdaad aartsmoeilijk. Op die manier speel ik het ook niet graag! Maar bij mij komt er een stuurtje zoveel is zeker. GTR vind ik echt superzalig!

Comment

• Ik heb een heel tijdje met toetsenbord gespeeld. Het is wel mogelijk om te doen, maar je moet TC en ABS gebruiken. Anders is het echt niet te doen.

Met stuurke ben je echter minstens 3 seconden sneller zonder echt te forceren.

Comment

• @driver_to_be: heb je al een ander idee waarom de multiplayer niet werkt hier?

Comment

• Ik zou het eigenlijk niet weten. Dat probleem vind ik nergens terug.

Zit ge misschien achter een router?

Comment

Ik zou het eigenlijk niet weten. Dat probleem vind ik nergens terug.

Zit ge misschien achter een router?
                              Ja we zitten met een linksys router..... why?

Comment

• Let wel dat ik de code al heb moeten ingeven.....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
                                  het i'net is groot mijn jongen....
                                  En dan werken ze nog niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
                                    En dan werken ze nog niet
                                    Arf!!!!

Op 1 of andere manier heb ik het spul toch ineens aan de praat gekregen
                                    Ik heb geen flauw idee hoe, maar ik ga nu racen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door STA911
                                      Ja we zitten met een linksys router..... why?
                                      Het kan zijn dat die router rechtstreekse verbinding niet toelaat. Ik heb het ook eens aan de hand gehad.

Als ge naar die lobby gaat, stuurt ge eigenlijk ongewild data door naar onbekende servers. Die router houdt dat tegen waardoor ge die lobby niet binnengeraakt.

Comment

-Lister: kort chassis en dus heel wendbaar, mist echter vermogen
                                        Het vervelende aan de Lister vind ik vooral dat het stuur rechts staat
                                        Ik kan daar dus maar niet aan gewennen, hoe raar het ook moge klinken...

Comment

• Ja ik ben daar mee beginnen rijden en ik kan niet meer met stuur links rijden. Wordt een probleem als ik mijn rijbewijs wil gaan halen

Comment

Working...
                                          X