Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ja de motorkap van het Team: Van Der Zwaan, die dit jaar met de Maserati MC12 reden, die motorkap was gaan vliegen en die motorkap van die Viper hadden ze geschonken aan dat team..
ik heb der hier trouwens nog een fotoke van
spijtig dat ik dit jaar geen kaarten had
Hetgeen ik het meest trots op ben: 2:10.914 met de Lister op Spa in het volledige spel.
Wel opgepast: in demo kunt ge snellere rondjes rijden omdat de simulator daar nog niet op punt stond.
Fioew, vandaag ben ik zo een Logitech Momo stuur gaan kopen en heb dan even de demo van GTR gedownload.
Beste tijd na wat gerij was 2.27 met een 360CS.
2.10....daar ben ik nog helemaal net aan toe precies, en toch ken ik het circuit van buiten.
Plus dan nog is dat je zegt dat je in de demo versie snellere ronden kunt rijden....
De 360 is een NGT he. Die zijn zo al een stuk langzamer. Met de 360 heb ik een 2:20.667 kunnen rijden.
Ik heb juist trouwens gezien dat ik nog wat sneller was op Spa: 2:10.395
Ja idd, is een NGT. Maar toch heb je 2.20 kunnen rijden. Extreem snel vind ik!
Ik weet niet in welke mate je je auto kan afstellen in het volledige spel, maar zo ja, wat heb ja dan bv veranderd als ik weten mag? Want ik denk niet dat ik met de huidige afstelling 7 volle seconden sneller kan zijn!.......
Om maar wat te zeggen... met die 360 haal ik net geen 250km/h op de rechte lijn... dat lijkt me zo irreeël! Wetende dat een goede vriend van mij met een Enzo heeft meegereden en die heeft 275km/hgehaald, irl.....
Dus ik denk echt wel dat er aanpassingen moeten gebeuren! Maar ja, kan dat wel in de demo-verise....
Het echte spel komt eraan hoor, dus dan lukt het wel.
6de foto: remzone tot de moeilijkste chicane op Enna Pergussa
Ik heb in nog geen enkel spel een boch geweten waar ik hartkloppingen krijg als ik em nader. Telkens de onzekerheid of ik het zal overleven of niet.
Het is echt krap aan zo'n snelheid.
Om maar wat te zeggen... met die 360 haal ik net geen 250km/h op de rechte lijn... dat lijkt me zo irreeël! Wetende dat een goede vriend van mij met een Enzo heeft meegereden en die heeft 275km/hgehaald, irl.....
Dus ik denk echt wel dat er aanpassingen moeten gebeuren! Maar ja, kan dat wel in de demo-verise....
Het echte spel komt eraan hoor, dus dan lukt het wel.
Normaal haal ik 260 op de rechte lijn. Ik weet wel niet welke "mode" ge kunt rijden in uw demo. Semi-pro of simulation. Bij Semi-pro zijn de snelheden wat lager, maar de auto is makkelijker te besturen zodat ge uiteindelijk op ongeveer dezelfde tijden uitkomt.
Wat ik heb aangepast? Meestal is het zoeken. Ik had ergens een setup-guide gevonden, maar ik ben die kwijt gespeeld na een format van mijn pc.
Jongens toch, zo'n zot spel dat GTR is... ik ben er compleet weg van! Met dat stuur had ik gewoonweg een bonkend hart! Alles lijkt zo echt. Het geluid overtreft gewoonweg ieder racegame dat ik ooit speelde. Als je met de cameraview in de auto zit, dan heb je ook werkelijk zo'n gevoel! Ik moet spontaan beginnen lachen als ik dan aan het geluid van de auto's in GT4 denk, het is er gewoonweg niks tegenover.
Achter mijn herexamens koop ik een krachtige nieuwe pc (wss laptop), koop ik mij een Logitech GT4 stuur en GTR... Ik zal mij dan enkele dagen van de buitenwereld afzonderen!
Jongens toch, zo'n zot spel dat GTR is... ik ben er compleet weg van! Met dat stuur had ik gewoonweg een bonkend hart! Alles lijkt zo echt. Het geluid overtreft gewoonweg ieder racegame dat ik ooit speelde. Als je met de cameraview in de auto zit, dan heb je ook werkelijk zo'n gevoel! Ik moet spontaan beginnen lachen als ik dan aan het geluid van de auto's in GT4 denk, het is er gewoonweg niks tegenover.
Achter mijn herexamens koop ik een krachtige nieuwe pc (wss laptop), koop ik mij een Logitech GT4 stuur en GTR... Ik zal mij dan enkele dagen van de buitenwereld afzonderen!
Bedoel je het Logitech Momo stuur? Of heb je nog een ander voor?
Die chicane op Enna is idd machtig, het is daar al vrij veel keer nipt (of eraf) geweest. Die chicane ervoor (rechts-links) is ook tof maar wel iets minder snel.
Op Spa draaide ik in de demo een 2.13 Ã 14 dacht ik, nu heb ik (in het volledige spel) nog niet zo veel op Spa gereden. Ik zal me er eens op toeleggen, maar aan die 2.10 van jou (driver_to_be) zal ik wel niet komen denk ik .
Heb je Zolder staan? Ik doe daar iets van 1.37 met de Corvette, heb het circuit wel nog maar 2 dagen.
Ik moet ne pc kopen maar heb het geld ni
Heb de beide demo's eens gedownload maar kon ni op de baan blijven omdat ik geen stuur heb. Ik ga ook geen stuur voor de pc kopen omdat we 1 pc hebben voor 6 pers . Deze week eens met euromillions meedoen. GTR is een geweldig spel
probeer www.gamespot.com eens, aan de linkerzijde van het scherm is er een zoekmogelijkheid, daar typ je gewoon de titel in en klik je op go. Is een goede site over games in het algemeen
Heb het net effe gespeeld en ik vind de graphics toch tegenvallen.
Gameplay is effe aanpassen maar aanpasingsmogelijkheden zoals LSF heeft het toch niet, geluid is wel stukken beter.
Tis natuurlijk de demo dat ik speel maar voorlopig prefereer ik LSF, ga dit niet kopen mischien de volgende die ze uitbrengen wie weet.
Mja dat is natuurlijk persoonlijke voorkeur he. Ik hou niet van de Ferrari's omdat ze hun gat nogal snel verliezen en de Saleen zijn achterbanden verslijten veel te snel. De Viper is (niet meer) snel genoeg en de Lambo is niet echt stabiel.
Ik ken er die niet zonder de Ferrari 550 kunnen, ik ben hetzelfde maar dan met de Lister.
Comment