Mededeling

Collapse
No announcement yet.

GTR-topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Waar ik last van heb is dit:

Oorspronkelijk geplaatst door www.gtr-game.com
    1. How do I raise my FPS (Frames Per Second) inside the game?

There are many ways to do this. Here are some: -Choose a lower resolution -Turn off AA and AF or choose a lower option -Minimize the number of visible cars on the screen -Minimize the opponents detail from the option menu -Disable high resolution car livery -Disable high detail wheels -Disable mirrors -Minimize FF settings from Full to High
    Ik heb al alles geprobeerd wat hierin staat, maar helpt precies niet en het kan ook niet aan men videokaart liegen denk ik want ik heb het niet voor bij andere spellekes en ze is splinternieuw..

Heeft iemand dit nog of heeft iemand hier een oplossing voor? Bedankt!

Comment

• FPS, het grote hekelpunt van GTR. Ik heb last van een FPS drop om de 2 minuten. Dan zakt mijn FPS van een normale 80-90 tot 20-30 en dat gedurende 10 seconden. Dan weer 2 minuten normaal en dan zakt hij weer.

Die resolutie veranderingen en zo heb ik al toegepast (behalve FF settings, dat ga ik volgende keer proberen) en het gebeurt nu om de 3 minuten. Het helpt dus voor mij.

Comment

• Ik heb last van zo'n lag als ik voorbij de start finish kom in Spa, zeker als er al meer auto's op het circuit zitten...

Comment

• Waar verander je de FF settings ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
            Ik heb last van zo'n lag als ik voorbij de start finish kom in Spa, zeker als er al meer auto's op het circuit zitten...
            Dat is normaler: de hele pitlane, pitboxen en die gebouwen moeten gerenderd worden, plus nog de auto's die nog in de boxen staan. Dat vergt dan inderdaad iets meer van de pc.

FF=Force Feedback. Ik denk dat je dat bij controller --> advanced kunt veranderen.

Comment

• Iets meer?
              Het hele rondje leg ik perfect vloeiend af en als ik aan de start finish kom kan ik gewoon een gazet gaan lezen, zo lagt 'ie (maar dus enkel in race gevallen, met free practice bijvoorbeeld niet zo)

Comment

• Zijn er mensen die zin hebben om mee te rijden met een competitie? Races zijn online op zondagavond, en duren 75 minuten.
                Wie geintresseerd is, mag me pm'men
                De wagen waarmee gereden wordt is de Lambo

Comment

• Ik zit al in een competitie en dat vergt al genoeg van mijn tijd. Anders deed ik met plezier mee.

Welke competitie/league is het?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be
                    Ik zit al in een competitie en dat vergt al genoeg van mijn tijd. Anders deed ik met plezier mee.

Welke competitie/league is het?
                    De ZAC van Gamer.nl

Comment

• GT Legends is de nieuwe game van de makers van GTR, net de demo wat gespeeld en ziet er veel belovend uit!!

Comment

• Jup ik heb het al in het grote racegame topic gezet. Ziet er inderdaad veelbelovend uit, maar je hebt er een nog betere pc voor nodig als voor GTR.

Comment

• Om eens te laten zien hoe realistisch GTR is: een volledig rondje in een Ferrari 550 op Magny Cours (bovenzijde is in het echt, onderkant in GTR)

Te downloaden op:

Comment

• Ik heb de demo ook maar eens geïnstalleerd op mijn 2j oude laptop en het draait . Weliswaar op 800x600 16bit en alles op 'medium' of 'low' maar 'k heb toch eens de sfeer geproefd. Heerlijk spel lijkt het me, zeker als je zo'n FF stuurtje hebt (heb ik wel maar 't is ook al zo'n oud spel dat niet echt nauwkeurig werkt) . Live For Speed beviel me echter nog ietsje meer.

Alleen liggen die realistische racegames me voorlopig niet echt. Geef mij maar een racer als Gran Turismo 4, lekker ontspannend racen + het idee dat ik met wagens rijd die toegankelijk zijn voor de 'gewone' mens.

Den Billie.

Comment

Om eens te laten zien hoe realistisch GTR is: een volledig rondje in een Ferrari 550 op Magny Cours (bovenzijde is in het echt, onderkant in GTR)

Te downloaden op:
                              http://forum.rscnet.org/showthread.php?t=175499
                              Oh prachtig hoor!
                              Ik heb het spel, maar aangezien m'n stuur al snel stuk ging, en ik nu herexamens heb, is 't er nog niet veel van gekomen... Nog 'n dikke week en ik kan me er es goed achterzetten!!
                              Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                              Bestelt
                              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Hier een filmke van een league race: een gevecht toen nog voor de eerste plaats. Ik heb de race echter kunnen winnen

http://users.skynet.be/sb203368/movi...en_fretbol.wmv

Comment

• Iedereen opgepast; heb mij 'n Logitech Momo'tje aangeschaft, is morgen binnen in de winkel, en ik zal na 'n tijdje oefenen wel eens online komen meeracen
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                  Bestelt
                                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Hier een filmke van een league race: een gevecht toen nog voor de eerste plaats. Ik heb de race echter kunnen winnen

http://users.skynet.be/sb203368/movi...en_fretbol.wmv
                                    Ik heb dat filmpje al eens gezien? Vanop games.telenet mischien?
                                    Hoelang duren de races bij jullie? Bij ons zijn de testraces herbegonnen van 40 minuten, maar eenmaal de competitie zelf begint duren ze 75 minuten. Met als hoogtepunt de 2h van Spa, die ik vorig jaar gewonnen heb in mijn klasse

Comment

• Dat filmpje is al tamelijk bekend in GTR middens, dus dat kan zijn.

Bij ons duren de races 36 minuten (met 1 verplichte pitstop met bandenwissel en bijtanken). Op Spa en Le Mans rijden we echter 1,5u (met 2 verplichte pitstops: 1 met bandenwissel en bijtanken, de andere mag een drive-thru zijn)

Ons nieuwe seizoen is nog maar pas begonnen, deze week is race 2 op Donington. Ik heb op Brno kunnen winnen en snelste rondje gereden tijdens de race (11 punten dus). Alleen de pole had ik niet.

Comment

• Race op Donington is gisteren verreden.

Ik eindigde 2de achter mijn teammaat, maar krijg toch 10 punten omdat ik snelste rondje en pole had gereden.

Ik heb mijn race echter verloren in de pits: ik twijfelde over mijn benzine, deed er 10 liter bij en verloor zo 15 seconden.

Wat dan weer super is: ik heb het onofficieel wereldrecord op filsca
                                        Ik heb een 1:26.720 kunnen rijden tijdens de race, en op filsca tellen alleen de racelaps voor het wereldrecord. Mijn pole was zelfs trager met een 1:27.5

Comment

• Ik heb eens een eigen skin gemaakt voor GTR.

Laat me eens weten wat jullie ervan vinden.

Greetz
                                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

Working...
                                          X