Mededeling

Collapse
No announcement yet.

GTR-topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dit topic weer een frisse adem in blazen...

Die Ferrari vind ik knap hoor dtb!

In het GTL-topic zei je dat je gerust eens een auto wil maken voor iemand anders. Ik zal eens enkele logo'tjes doorsturen... zou het mogelijk zijn adh daarvan een auto te maken?

Is er nog geen sprake van een GTR 2 ofzo? Ik vind dit game zo geweldig dat ik het bijzonder jammer zou vinden mocht dit spel geen vervolg krijgen. En moest er dan toch een tweede versie in de maak zijn, dan hoop ik dat er mss ietsje meer animatie is in de pits, en daarmee bedoel ik ventjes die rondwandelen en de pitstops doen, want nu is het er redelijk doods!

Comment

• Jup aan GTR2 zijn ze al bezig. Voorlopig onder de codenaam Copperhead en deze keer door Blimey. Simbin is na GTL in 2 gescheurd door interne twisten en de vroegere CEO heeft Blimey opgericht. Hij had ook de rechten op de Fia GT, dus hij ontwikkelt GTR2 (hopelijk met een stabielere multiplayer).

Ik kan zeker een auto voor u maken. Als het gewoon algemeen bekende merknamen zijn, kun je me die beter vertellen ipv de logo's zelf door te sturen. Ik gebruik namelijk vectoriele afbeeldingen ipv gewone bitmaps. Die logo's moeten dikwijls vergroot, verkleind, gedraaid ed worden en bij bitmaps kan het dan voorvallen dat de pixels ontzettend goed zichtbaar worden. Dat heb je niet bij vectoriële.

Je laat maar iets weten via email: icepickgtr@gmail.com

Ahja, ik heb nog een auto af, en ik heb hem deze keer kunnen renderen. Veel mooier om te zien (zie bijlage)

Nog iets: ik heb laatst mijn tijd op Spa kunnen verbeteren: 2:09.324 met de Ferrari 550 *trots*
      Ik ben normaal een Lister-rijder pur sang, maar voor 1 keer de 550 van stal gehaald en onmiddellijk prijs. 550 is normaal niet echt stabiel (zeker niet bij acceleratie in 1ste en 2de), maar mits een goede setup die tijd eruit weten te persen. Raidillon kunnen nemen aan 245 km/u, planché. Dat is echt een kippenvelmoment als u dat de eerste keer lukt. Dan komt ge bij les Combes aan met een rotvaart van 292 km/u. En dan later Blanchimont tegen 265 :d Met de Lister is dat allemaal minstens 10 km/u langzamer. Lister is echter veel beter in het bochtenwerk zoals les combes, bruxelles, dubbele linkse, fagnes, ... Vandaar het tijdverschil van "maar" 0.9 seconde. Mits wat oefenen met de 550 is een 2:08.6 wel haalbaar denk ik.
      Bijgevoegde Bestanden
      Last edited by ; 10/11/2005, 17:52.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be
        Jup aan GTR2 zijn ze al bezig. Voorlopig onder de codenaam Copperhead en deze keer door Blimey. Simbin is na GTL in 2 gescheurd door interne twisten en de vroegere CEO heeft Blimey opgericht. Hij had ook de rechten op de Fia GT, dus hij ontwikkelt GTR2 (hopelijk met een stabielere multiplayer).

Ik kan zeker een auto voor u maken. Als het gewoon algemeen bekende merknamen zijn, kun je me die beter vertellen ipv de logo's zelf door te sturen. Ik gebruik namelijk vectoriele afbeeldingen ipv gewone bitmaps. Die logo's moeten dikwijls vergroot, verkleind, gedraaid ed worden en bij bitmaps kan het dan voorvallen dat de pixels ontzettend goed zichtbaar worden. Dat heb je niet bij vectoriële.

Je laat maar iets weten via email: icepickgtr@gmail.com

Ahja, ik heb nog een auto af, en ik heb hem deze keer kunnen renderen. Veel mooier om te zien (zie bijlage)

Nog iets: ik heb laatst mijn tijd op Spa kunnen verbeteren: 2:09.324 met de Ferrari 550 *trots*
        Ik ben normaal een Lister-rijder pur sang, maar voor 1 keer de 550 van stal gehaald en onmiddellijk prijs. 550 is normaal niet echt stabiel (zeker niet bij acceleratie in 1ste en 2de), maar mits een goede setup die tijd eruit weten te persen. Raidillon kunnen nemen aan 245 km/u, planché. Dat is echt een kippenvelmoment als u dat de eerste keer lukt. Dan komt ge bij les Combes aan met een rotvaart van 292 km/u. En dan later Blanchimont tegen 265 :d Met de Lister is dat allemaal minstens 10 km/u langzamer. Lister is echter veel beter in het bochtenwerk zoals les combes, bruxelles, dubbele linkse, fagnes, ... Vandaar het tijdverschil van "maar" 0.9 seconde. Mits wat oefenen met de 550 is een 2:08.6 wel haalbaar denk ik.
        Mag ik vragen met welk programma je die skins maakt?

Ik zou graag zelf wat experimenteren ... vandaar

Comment

• Dat is een heel gedoe: ge hebt photoshop nodig, GTR manager, de templates (vind je op cd2 van het spel), de photoshop dds-plugin.

Hier heb je een tutorial in het Nederlands voor een wagen standalone te maken (je vindt daar ook de link naar de dds en GTR manager).
          Voor te painten moet je gewoon overweg kunnen met photoshop.
          Bij het painten: op het laatst moet ge dat alles overzetten op 1 layer: doe je door layer->flatten image.

Comment

Dat is een heel gedoe: ge hebt photoshop nodig, GTR manager, de templates (vind je op cd2 van het spel), de photoshop dds-plugin.

Hier heb je een tutorial in het Nederlands voor een wagen standalone te maken (je vindt daar ook de link naar de dds en GTR manager).
            Voor te painten moet je gewoon overweg kunnen met photoshop.
            Bij het painten: op het laatst moet ge dat alles overzetten op 1 layer: doe je door layer->flatten image.
            Ok, thnx !

met photoshop kan ik goed genoeg overweg , dus dat zal het probleem niet zijn

Comment

• WOW, die Ferrari vind ik best wel knap!

Die logo's zijn allemaal bmp's vrees ik. Het zijn namelijk logo's van de firma van m'n ouders en ik had graag eens gezien hoe dat zou staan op een Ferrari of Porsche Nuja, alst nie zou lukken, no prob!

Hopelijk wordt GTR 2 van hetzelfde niveau als de eerste als het op rijdynamiek aankomt! Alleen mag er meer animo zijn naast de piste!

Oja, je zei dat je op Le Mans kunt racen ook? Dat circuit zit toch niet in het game of kun je updates installen ofzo?

Finally, moest je eens tijd over hebben: wat is zo uw beste tijd op het circuit van Zweden met een Morgan Aero 8? Ik haal daar een 1.35.5** Ik heb dan het gevoel dat ik niet veel harder kan, maar ik zou toch eens willen vergelijken met een "pro" Ik verander natuurlijk wel niks aan de afstellingen van de wagen, want ik ken daar toch niks van...

Comment

• Ik kan dat natuurlijk nog altijd proberen met die bmp's, maar de qualiteit gaat toch iets minder zijn.

Ge kunt inderdaad op Le Mans rijden: dat is een circuit geconverteerd vanuit een ander spel. Die circuits zijn niet van Simbin niveau, maar soms ook wel fun om op te rijden. Zolder is zo ook gemaakt (uit DTM2).
                Zo zijn er ook extra wagens beschikbaar. Daar zijn er wel bij die Simbin-niveau behalen. De Alzen Porsche biturbo bvb.

Met de Morgan op Anderstorp zal ik vrijdag eens proberen, want nu is het nog blok voor mij. Morgen gedaan.
                Met de Lister haal ik op Anderstorp een 1:25.8. Tel daar zo'n 5 à 6 seconden bij en in die buurt zal het zitten met de Morgan.
                Voorlopig snelste geregistreerde rondje wereldwijd is 1:30.116 door een Fransman: Mickael Taloc.
                Last edited by ; 09/11/2005, 19:42.

Comment

Ik kan dat natuurlijk nog altijd proberen met die bmp's, maar de qualiteit gaat toch iets minder zijn.

Ge kunt inderdaad op Le Mans rijden: dat is een circuit geconverteerd vanuit een ander spel. Die circuits zijn niet van Simbin niveau, maar soms ook wel fun om op te rijden. Zolder is zo ook gemaakt (uit DTM2).
                  Zo zijn er ook extra wagens beschikbaar. Daar zijn er wel bij die Simbin-niveau behalen. De Alzen Porsche biturbo bvb.

Met de Morgan op Anderstorp zal ik vrijdag eens proberen, want nu is het nog blok voor mij. Morgen gedaan.
                  Met de Lister haal ik op Anderstorp een 1:25.8. Tel daar zo'n 5 à 6 seconden bij en in die buurt zal het zitten met de Morgan.
                  Voorlopig snelste geregistreerde rondje wereldwijd is 1:30.116 door een Fransman: Mickael Taloc.
                  In't echt of in GTR?

Waar kun je die extra wagens vinden?

Comment

• Op GTR. (met de Morgan he, algemeen is dat 1:21.727 met een 550 Marenello door een Brit: John Hebron).

Je moet eens kijken op http://forum.rscnet.org/forumdisplay.php?f=542
                    Vooral Cars - add-on/skinning, setups discussion en track forum zijn de moeite waard. Meestal vind je in de desbetreffende topic de link naar het circuit/auto.

Als je moeilijkheden hebt met setup: kijk in het spel eens in garage naar de online files. Daar kun je er ook vanaf halen. Je haalt er paar vanaf en probeert die eens. Je zult zien dat er barslechte tussen zitten, maar ook supergoeie. Hangt ook af van uw stijl van rijden. Ik heb bvb liever een iets oversturende wagen zodat ik sneller de bocht uit kan. Anderen hebben hem liever iets onderstuurd zodat hij stabieler is tijdens het remmen.

Comment

• Wat is een goede tijd op Monza? Ik ken gtr rank wel, maar daar zijn de tijden zo overdreven. Ik heb in een testsessie 1.44.311 gereden, ik denk dat een 1:43 mogelijk is.

Comment

• Mja een goede tijd. Hangt er ook vanaf waarmee ge rijdt. Met een Lister gaat ge op Monza niet zo snel zijn als met een Saleen. 1:44 vind ik al goed snel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sledge
                          Wat is een goede tijd op Monza? Ik ken gtr rank wel, maar daar zijn de tijden zo overdreven. Ik heb in een testsessie 1.44.311 gereden, ik denk dat een 1:43 mogelijk is.
                          Met dewelke reed je?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 aero
                            Met dewelke reed je?
                            Murcielago

Comment

• Wow mooie tijd dan. Murcie staat bekend als de moeilijkste auto in GTR. Kort gevolgd door de GT3 RS.

Comment

Wow mooie tijd dan. Murcie staat bekend als de moeilijkste auto in GTR. Kort gevolgd door de GT3 RS.
                                Zo moeilijk is hij nu ook niet hoor,alhoewel dat ik 1 seconde onder sledge zen tijd zit

Comment

• Zoals gewoonlijk: hangt eigenlijk af van uw eigen rijstijl. De meesten zeggen dat de murcie en de GT3 RS het moeilijkste zijn. Maar degenen die er goed mee kunnen rijden, zijn dan meestal ook snel daarmee.
                                  Ik kan er iig niet mee rijden. Porsche valt nog mee, maar geen murcie voor mij.

Waar ik het liefste mee rij: Lister, Corvette, 360, 575 en Mosler. Die laatste vooral voor het motorgeluid .

Comment

• De Mosler heeft inderdaad verbluffend motorgeluid,maar je moet de Cobra in GTL een keer horen

Comment

• Ahhh begin daar niet over want het werkt niet op mijn pc

Comment

Ahhh begin daar niet over want het werkt niet op mijn pc
                                        Mja ik heb mezelf ook maar op kosten gejaagd om het te doen werken extra geheugen en andere videokaart

Comment

• Ik vind de Corvette ook een geestige auto om mee te rijden! Rijdt behoorlijk strak en houdt goed de baan!

De Corvette, de Morgan en de Mosler vallen wel onder de categorie G2. Wat is het verschil met de andere categoriën dan?

Comment

Working...
                                          X