Mededeling

Collapse
No announcement yet.

GTR-topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Leuk spel, heb het gisteren pas uitgeprobeerd, en we spreken dan over de demoversie, waar je met een Saleen op Spa kan rijden. Begonnen met arcade, en dat is zeker niet te moeilijk, maar dan even die middenste mode geprobeerd (semi-pro?), en dat was plots bijna onmogelijk. Elke bocht warr je in 2de uitkomt is het pretty hard om die wagen niet te laten spinnen (toetsenbord!). Graphics zijn OK, nu ja, meer dan dat in feite, zeer goed ... zalige lucht in het donkerrood, knap.

Comment

• Rijden jullie met geluid door de pc-boxen of een hoofdtelefoon?

Ik vind een hoofdtelefoon véél intenser, échter, je hoort zowat niets behalve het spel zelf. Kan ik er beter in opgaan
      Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
      Bestelt
      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Jup koptelefoon voor mij. Voor elk game eigenlijk als dat mogelijk is.

Comment

• vraagske aan driver to be: waar haalt ge die Aston binnen? en waar of hoe geeft ge nen auto nen apparte look mee? en waar moet ge hem dan toevoegen in 't spelleke zelf?
          Ik ben zot van die Porsche GT3RS, 't heeft lang geduurd eer ik menne rijstijl erop aanpast kreeg maar ni is't écht dikke fun

Comment

• Sorry dubbel
            Last edited by ; 05/12/2005, 17:36.

Comment

• http://www.menudeimotori.com/downloads/index.php

Daar kunt ge hem downloaden. Het is normaal gezien een .rar bestand. Dat moet je dus unrarren en die gamedata map moet je in uw main-gtr folder zetten. Windows zal dan vragen of je bepaalde bestanden wilt vervangen, Ja antwoorden en je kunt rijden.

Voor het personaliseren van uw auto: daar heb je photoshop, een plug-in voor photoshop, de templates voor de wagens en GTR-manager voor nodig. Kijk eens op http://in-001.in.nl/~admin622/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=13 voor een tutorial (in het Nederlands). Daar vind je ook de links naar de plug-in en naar gtr-manager. De templates vind je op http://www.ssgtr.tk/ Daar moet je je wel registreren. Dan vind je de templates "Files GTR" -> "Templates"

Ik zelf rij absoluut niet graag met de GT3 RS, met geen enkele Porsche eigenlijk.

Comment

• Hier een fototje vd aston, hij rijdt echt wel goed!

Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• Hij is ietwat sneller dan de originele wagens heb ik dit weekend gemerkt. Niet op de snelle circuits zoals spa, monza of enna. Op monza is hij zelfs 2 seconden trager. Op bochtige circuits zoals magny-cours, estoril en donington is hij echter 2 tot 3 seconden sneller.

Ik rij er wel heel graag mee. Ik hou van het power-overstuur bij het uitacceleren van een bocht. vb: in 5de (!) breekt uw achtertrein wat uit bij het uitkomen van de dubbele linkse Echt super.

Comment

• Ik ben een championship aant rijden, maar vind nergens waar je kunt saven.
                    Heb nu de eerste race gereden en ben per ongeluk doorgegaan naar de tweede race. Kan ik nu nog saven?

Comment

• Wow, die Aston komt er zeker bij!!

Comment

• is er hier een brave ziel die me DE ring eens kan doormailen of doorsturen via msn? ik slaag er maar niet in om dat deftig te pakken te krijgen....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door soepap
                          is er hier een brave ziel die me DE ring eens kan doormailen of doorsturen via msn? ik slaag er maar niet in om dat deftig te pakken te krijgen....
                          wete gij oe da ge kunt saven?

Straks komt m'n ma thuis en die mag nie weten dat ik WEER bezig ben met GTR

Comment

• neeje, neeje ik weet ni hoeda ge da moet saven. 'k speel da championship ni echt. heb da 1 keer geprobeerd ofzo.

zegt tegen u ma dat ze haar ni moet moeien met uw racecarriere

hebde gij de nordschleiffe?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door soepap
                              neeje, neeje ik weet ni hoeda ge da moet saven. 'k speel da championship ni echt. heb da 1 keer geprobeerd ofzo.

zegt tegen u ma dat ze haar ni moet moeien met uw racecarriere

hebde gij de nordschleiffe?
                              nope, kan u ook nie helpen.

Comment

• Saven is inderdaad moeilijk om te zien in GTR: tussen de races in kunt ge niet saven, wel in de interface van de race zelf. Dus als ge in uw pitbox staat en op uw monitor kunt kijken en zo. Dan zie je rechts beneden Motec staan. Dat is een knop en daarmee kun je motec openen vanuit GTR. Daar boven staat echter een klein balkje in het grijs. Heel lichtjes daarin staat save game. Daar dus Je kunt dus saven tijdens uw open practice, uw kwalificatie, uw warm-up...

Als je aan het rijden zijt, kunt ge ook saven trouwens. Gewoon het menu openen en daar staat save.

Ik had u trouwens toegevoegd op MSN soepap, maar ik zal de nordschleife maar hier zetten.

Lol het gaat dus niet: bestand is te groot, zelfs in zip. Het is 18MB groot in zip en rar. Als ge hem wilt hebben, stuur me dan een pm met email adres.

Gewoon unzippen en de map TheMother plaatsen in GTR->gamedata->Locations->

Comment

• ok, ik heb men gerief dank zij driver to be zijne good will. hartelijken dank daarvoor en de nordschleiffe rules toch wel big time! ik krijg t al moeilijk om te wachten tot de lente

Comment

• Een leuk weetje:

http://www.menudeimotori.com/simraci...&catid=41#more

Vooral dit verbaasde me:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovengenoemd artikel
                                    As a racing engineer I am personally very interested in how games like GTR and its sequels can be used for tests now and in the future. I work for team Gruppe M Racing on two Porsche 996 GT3 RS cars racing in the FIA GT, already with GTR the telemetry functionality combined with the very accurate game is an incredible tool for us in testing different setups and analysing the effects in-game before applying this on the real cars. Testing sessions is a major cost for any racing team and with games as GTR used in the right way we can definitely cut costs, says Adam DeBorre, Race Engineer from GM Racing Services Ltd (Team Gruppe M Racing in the FIA GT series).
                                    Belooft veel goeds voor GTR2 en andere Simbin/Blimey! racegames, of beter gezegd racesimulators. Games begint al beledigend te klinken.
                                    Last edited by ; 07/12/2005, 22:00.

Comment

• Kunt ge mij misschien ook eens DE ring doormailen naar meyerlevi@telenet.be aub?
                                      Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• Zie PM

Vanaf nu staat de link ook in mijn signature.

Comment

• Bij mij zegt ie dat het archief beschadigd is. Hoe groot is die file en is er een andere link waarop ik de track kan dowloaden?

edit: heb hem gevonden: http://www.gtrtracks.tk
                                          Hoe goed deze tracks zijn weet ik niet maar het zijn er vee l
                                          Last edited by ; 08/12/2005, 20:43.

Comment

Working...
                                          X