Er zijn er ook mindere tussen hoor. Nordschleife vind ik persoonlijk daar één van. Het is qua tracklayout niet zo accuraat als GT4, maar de handling is wel realistisch. Tijden van 5 minuten zul je niet vinden. Met de Porsche GT3 Cup is het bvb moeilijk om een 8:40 te rijden. Ik moet wel zeggen dat het de oude 24u circuit is, dus met een speciaal pitstuk: een soort van lus van ongeveer 3 km.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
GTR-topic
Collapse
X
-
Zolder bestaat ook voor GTR, maar ik vind het niet accuraat genoeg. Grote hekelpunten voor mij zijn de pitexit (licht staat pas helemaal op het einde, juist voordat je het circuit opkomt ipv voor de bocht), de eerste linkse, de Chicane en de sacramentsheuvel. Bij die laatste vooral de afdaling daarvan, die is er namelijk niet: na de helling is het zo goed als vlak.
Rondetijden: 1:30 met een Viper, 1:31 met de Corvette.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_beZolder bestaat ook voor GTR, maar ik vind het niet accuraat genoeg. Grote hekelpunten voor mij zijn de pitexit (licht staat pas helemaal op het einde, juist voordat je het circuit opkomt ipv voor de bocht), de eerste linkse, de Chicane en de sacramentsheuvel. Bij die laatste vooral de afdaling daarvan, die is er namelijk niet: na de helling is het zo goed als vlak.
Rondetijden: 1:30 met een Viper, 1:31 met de Corvette.
Comment
-
Mja op Zolder rijden de Corvette, Viper, BMW Z3M, Porsche biturbo, Porsche GT3 RS, Porsche supercup, Gillette Vertigo... toch wel, namelijk in de Belcar.
Op de ring rijden er ook veel: Viper, Porsche supercup, GT3 RS... in het VLM.
Misschien niet in dezelfde regels qua gewicht en zo, maar je krijgt toch een idee als het circuit goed gemaakt is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_beMja op Zolder rijden de Corvette, Viper, BMW Z3M, Porsche biturbo, Porsche GT3 RS, Porsche supercup, Gillette Vertigo... toch wel, namelijk in de Belcar.
Op de ring rijden er ook veel: Viper, Porsche supercup, GT3 RS... in het VLM.
Misschien niet in dezelfde regels qua gewicht en zo, maar je krijgt toch een idee als het circuit goed gemaakt is.
Comment
-
GTR2 heeft als codenaam Copperhead en staat op Blimey! games "In development for release during 2006"
Begin dit jaar is Simbin opgesplitst in Simbin en Blimey! games. Nu bleek dat Blimey! de rechten heeft op de Fia GT.
Maarja, wanneer is dat in 2006? Januari niet denk ik, dan was er al een demo uitgebracht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_beGTR2 heeft als codenaam Copperhead en staat op Blimey! games "In development for release during 2006"
Begin dit jaar is Simbin opgesplitst in Simbin en Blimey! games. Nu bleek dat Blimey! de rechten heeft op de Fia GT.
Maarja, wanneer is dat in 2006? Januari niet denk ik, dan was er al een demo uitgebracht.
Comment
-
Ik heb zolder ook, en het probleem vind ik, als je bij het uitkomen van de bochten te wijd ga, dus het gras in, voelt het nog als circuit ipv gras, dus ik was een pak sneller als de cc.Opel Corsa 1.7 cdti (sold)
Opel Astra ST Sport (sold)
Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop
Comment
-
Misschien schaf ik me binnenkort GTR aan, een goede keuze? Daar ben ik zo goed als zeker van als ik hier zowat alles meelees.
Nu welke mogelijkheden zitten er in het spel enz?
Iemand die me wat meer kan / wil vertellen?
Cedrick1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CedrickMisschien schaf ik me binnenkort GTR aan, een goede keuze? Daar ben ik zo goed als zeker van als ik hier zowat alles meelees.
Cedrick
www.gtr-game.com
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 aero2 CD-Roms en zo'n boekske
www.gtr-game.comOpel Corsa 1.7 cdti (sold)
Opel Astra ST Sport (sold)
Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CedrickMisschien schaf ik me binnenkort GTR aan, een goede keuze? Daar ben ik zo goed als zeker van als ik hier zowat alles meelees.
Cedrick
Comment
Comment