Mededeling

Collapse
No announcement yet.

GTR-topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ik heb de demo gedownload maar ik kan niet vooruit

Comment

• @nico 1 Is er van deze al een demo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 aero
        @nico 1 Is er van deze al een demo?
        Neen, hij zal wel de Demo van GTR (1) bedoelen.

Comment

@nico 1 Is er van deze al een demo?
          er is nog geen demo van gtr 2.

die van mijn is van 1

Comment

• Kdacht al,dat zou wat vlug zijn en dan nog op die demo's kun je meestal toch maar met 1 of 2 auto's rijden. Dat vind ik er het spijtige aan

Comment

Race weekend Zit er een te groot verschil tussen andere wagens? maar dan mocht ie normaal toch ook niet mee rijden op de ander circuits
              Dit circuit bedoel ik
              En bij de andere auto's lukt het wel alleen met de Murcie sta je er dan alleen
              Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Ik denk dat ik weet wat je fout doet. Bij het selecteren van de wagens moet je altijd eerst de klasse selecteren. Daar heb je waarschijnlijk de "lamborghini all stars" gekozen. Als je daar Full grid of GT kiest en dan de Lambo, zul je normaal wel tegenstanders hebben.

Het spel kiest namelijk tegenstanders uit die klasse en bij Lamborghini is er maar 1 auto, en gij gebruikt die juist. Dus het spel kan geen tegenstanders meer kiezen.

Comment

• Klasse geselecteerd,full grid en lambo... heb ik allemaal gedaan En 'ie werkt dan nog niet

Comment

• Dan weet ik het ook niet.

Comment

• Mja dan moet je toch al niet meer op die anderen letten als je "laag vliegt"

Comment

• Ik denk dat hij bedoelt dat je de GT-klasse moet kiezen
                        BMW = Freude Am Fahren

Comment

• Een mooi filmpje van een Online NGT race op Anderstorp:

http://video.google.com/videoplay?do...017454539&q=gt
                          Last edited by ; 16/01/2006, 20:54.

Comment

• Me like, i'll try to do it myself

Comment

• Er zijn weer wat screenshots van GTR2 vrijgegeven. Deze keer van een alpha versie van het spel.

Je kunt ze zien op: http://www.blimeygames.com/gtr2_screens.php

Ik was echt toen ik ze zag. Die screens in de cockpit en de pics van races in de regen.

Dat is misschien wel met graphics op full op alles, maar in maart-april komt er hier toch een nieuwe pc, dus np.

Comment

• Wow echt vet, als het ongeveer dezelfde pecs heeft als GTL dan kan ik het nog perfect draaien anders zal het een nieuwe GFX kaart worden.

Comment

• Ja lap, die link met de screenshots is al overbelast.

Hier kun je ze ook zien (op de cijfers klikken): http://forum.rscnet.org/showpost.php...&postcount=359

Comment

• HOLY MOLY!!!!!!!!!!!!! Die screenshots zijn ZOT!

Comment

• Er is er wel eentje van bijgewerkt in photoshop: de 2de. Daar is een blur effect aan toegevoegd. Voor de rest zouden ze origineel zijn

Comment

• Weer een paar screenshots van GTR2. Ze blijven bij mondjesmaat verschijnen.

Analoog aan GTR1 en GTL zou de demo in april-mei moeten uitkomen.

Comment

• Daaaaaaaaaaaamn

dat komt zeker niet uit op ps2 ?
                                          1963 Land Rover Series IIa
                                          1994 Mercedes SL320
                                          2015 Land Rover Discovery SDV6
                                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Working...
                                          X