Mededeling

Collapse
No announcement yet.

GTR-topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ziet er enorm lekker uit.

****, dat wordt wss nieuwe pc ....

Comment

• YOWZAA !!!!

Ok, MOET ik hebben !!

Dat trekt m'n PC'tje nog wel in 1024*768

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
        Daaaaaaaaaaaamn

dat komt zeker niet uit op ps2 ?
        Nope,dat doet 'ie zeker niet, en dan nog ik vind de graphs van PS2 niet echt je dat

Comment

• Die van de PS2 waren indertijd wel mee van de beste. Maar in het voorjaar komt de PS3 uit hopelijk komt GTR daar ooit op uit.
          BMW = Freude Am Fahren

Comment

• Forget it zou ik zo zeggen,GT4 komt ook niet op PC uit hé

Comment

• Ja, maar Polyphony Digital (de ontwikkelaar van GT4) is dan ook een dochteronderneming van Sony he, en volgens mij maken ze bij Sony nog altijd geen computers
              BMW = Freude Am Fahren

Comment

• Idd,Daar heb je wel gelijk owja volgens mij heb ik gehoord dat simbin plannen had maar nu dat die uiteen zijn zal dat niet voor direct zijn

Comment

• Voorlopig nog geen plannen om GTR2 uit te brengen op een console. Het zou ook moeilijk zijn ivm mods en updates.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wouteb
                    Ja, maar Polyphony Digital (de ontwikkelaar van GT4) is dan ook een dochteronderneming van Sony he, en volgens mij maken ze bij Sony nog altijd geen computers
                    Euhm Sony maakt laptops en desktops ...

Comment

• Goh die Schnitzer M3 ziet er zo lekker uit!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy
                        Euhm Sony maakt laptops en desktops ...
                        Inderdaad sony maakt ook pc's, maar als ze de GT reeks op PC zouden uitbrengen, zou de PS2 en binnenkort PS3 niet verkocht worden. Daar hebben ze dan het alleenrecht op terwijl ge, als de GT reeks ook op PC gespeeld zou kunnen worden, dat ook op een Packard Bell of een Compaq kan gebeuren.

Comment

• Linkje over GTR 2

Comment

• Lol, in GTR klopte niet alles: bandenmuren waren bvb zo had als beton, en kenners zeggen dat de grindbakken ook niet realistisch waren. Ook de Porsches zouden niet echt goed zijn qua handling.

Hopelijk hebben ze dit nu opgelost.

Comment

• Alles wordt beter met de jaren hé,er zullen heel wat aanpassingen gedaan zijn

Comment

• Ben de laatste dagen vrij veel met GTR bezig geweest en hier enkele details die hopelijk in GTR 2 zullen verbeterd worden:

-als je de 24 uren van Francorchamps rijdt, dan vindt het publiek het blijkbaar niet meer boeiend als het avond wordt. Bij de eerste track reload is er plots geen kat meer te zien langs het circuit.

-de pitstops zijn niet echt geanimeerd. Je hoort enkele geluiden maar je ziet er geen enkel ventje rondlopen ofzo, jammer.

-tijdens een lange race zoals de 24u, zijn er maar weinig auto's die uitvallen met pech ofzo. Ongevallen gebeuren er ook niet echt vaak, maar dat kan misschien zijn omdat er in mijn geval maar een stuk of 24 auto's aan de start stonden.

-ook iets merkwaardigs is dat de als de snelste auto's een trage deelnemer inhalen ze er soms een hele poos achter blijven rijden. Soms zelfs gedurende een halve ronde blijven ze gewoon in 't gat van die tragere auto.

Comment

• In het echt gebeurd dat toch ook (dat laatste) meestal op een circuit waar weinig tot geen inhaal mogelijkheden zijn of wanneer de gedubbelde piloot de snellere niet wil doorlaten
                                  BMW = Freude Am Fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wouteb
                                    In het echt gebeurd dat toch ook (dat laatste) meestal op een circuit waar weinig tot geen inhaal mogelijkheden zijn of wanneer de gedubbelde piloot de snellere niet wil doorlaten
                                    Ja maar, ik zeg maar wat, een Lister Storm heeft niet al te veel plaats nodig om een Lotus Elise in te halen hé? In no time laat zo'n GT de Elise z'n poepje ruiken. Maar in het game blijven ze er werkelijk pal achter rijden.

De tragere deelnemers zijn trouwens niet altijd even sportief. Die rijden je soms bijna van de baan als je ze op een ronde wilt zetten

Comment

• Bij 24u races toch minder. Als je dan op een recht stuk komt, kun je er normaal wel voorbij. De blauwe vlag wordt dan ook gezwaaid: als je niet na 3 bochten de snellere voorbij laat, krijg je een drive-thru/penalty.
                                      De speler kan in GTR wel blauwe vlaggen krijgen, maar ik denk dat de Computerauto's geen blauwe vlag krijgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be
                                        Bij 24u races toch minder. Als je dan op een recht stuk komt, kun je er normaal wel voorbij. De blauwe vlag wordt dan ook gezwaaid: als je niet na 3 bochten de snellere voorbij laat, krijg je een drive-thru/penalty.
                                        De speler kan in GTR wel blauwe vlaggen krijgen, maar ik denk dat de Computerauto's geen blauwe vlag krijgen.
                                        Dat was me ook opgevallen. De anderen lieten me niet al te vaak door. Als je bijvoorbeeld juist op een bochtig stuk bezig bent, dan gaan ze niet aan de kant en wordt inhalen moeilijk. Hopelijk wordt dat herzien in GTR 2

Comment

• Site van GTR² is online.

Comment

Working...
                                          X