Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ja, maar Polyphony Digital (de ontwikkelaar van GT4) is dan ook een dochteronderneming van Sony he, en volgens mij maken ze bij Sony nog altijd geen computers
Ja, maar Polyphony Digital (de ontwikkelaar van GT4) is dan ook een dochteronderneming van Sony he, en volgens mij maken ze bij Sony nog altijd geen computers
Inderdaad sony maakt ook pc's, maar als ze de GT reeks op PC zouden uitbrengen, zou de PS2 en binnenkort PS3 niet verkocht worden. Daar hebben ze dan het alleenrecht op terwijl ge, als de GT reeks ook op PC gespeeld zou kunnen worden, dat ook op een Packard Bell of een Compaq kan gebeuren.
Lol, in GTR klopte niet alles: bandenmuren waren bvb zo had als beton, en kenners zeggen dat de grindbakken ook niet realistisch waren. Ook de Porsches zouden niet echt goed zijn qua handling.
Ben de laatste dagen vrij veel met GTR bezig geweest en hier enkele details die hopelijk in GTR 2 zullen verbeterd worden:
-als je de 24 uren van Francorchamps rijdt, dan vindt het publiek het blijkbaar niet meer boeiend als het avond wordt. Bij de eerste track reload is er plots geen kat meer te zien langs het circuit.
-de pitstops zijn niet echt geanimeerd. Je hoort enkele geluiden maar je ziet er geen enkel ventje rondlopen ofzo, jammer.
-tijdens een lange race zoals de 24u, zijn er maar weinig auto's die uitvallen met pech ofzo. Ongevallen gebeuren er ook niet echt vaak, maar dat kan misschien zijn omdat er in mijn geval maar een stuk of 24 auto's aan de start stonden.
-ook iets merkwaardigs is dat de als de snelste auto's een trage deelnemer inhalen ze er soms een hele poos achter blijven rijden. Soms zelfs gedurende een halve ronde blijven ze gewoon in 't gat van die tragere auto.
In het echt gebeurd dat toch ook (dat laatste) meestal op een circuit waar weinig tot geen inhaal mogelijkheden zijn of wanneer de gedubbelde piloot de snellere niet wil doorlaten
In het echt gebeurd dat toch ook (dat laatste) meestal op een circuit waar weinig tot geen inhaal mogelijkheden zijn of wanneer de gedubbelde piloot de snellere niet wil doorlaten
Bij 24u races toch minder. Als je dan op een recht stuk komt, kun je er normaal wel voorbij. De blauwe vlag wordt dan ook gezwaaid: als je niet na 3 bochten de snellere voorbij laat, krijg je een drive-thru/penalty.
De speler kan in GTR wel blauwe vlaggen krijgen, maar ik denk dat de Computerauto's geen blauwe vlag krijgen.
Bij 24u races toch minder. Als je dan op een recht stuk komt, kun je er normaal wel voorbij. De blauwe vlag wordt dan ook gezwaaid: als je niet na 3 bochten de snellere voorbij laat, krijg je een drive-thru/penalty. De speler kan in GTR wel blauwe vlaggen krijgen, maar ik denk dat de Computerauto's geen blauwe vlag krijgen.
Dat was me ook opgevallen. De anderen lieten me niet al te vaak door. Als je bijvoorbeeld juist op een bochtig stuk bezig bent, dan gaan ze niet aan de kant en wordt inhalen moeilijk. Hopelijk wordt dat herzien in GTR 2
Comment