Mededeling

Collapse
No announcement yet.

GTR-topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be
    Ikzelf hou meer van GTR, maar ik kan heel goed geloven dat GTL ook zijn volgelingen heeft.

ik verkies GTL boven GTR net omdat je in GTL meer speelruimte hebt. als je bij GTR begint te schuiven zijde gejost, Bij GTL kun je mits een goeie afstelling toch iet of wat driften, en das leuk en soms zelfs snel als je 't op de goeie manier doet.

Comment

• In GTR kan ik anders ook aardig gecontroleerd driften met de Lambo en de M-Coupé
      Tenzij ik op de limiet rij, dan is et gedaan

Daarnet een uurtje GTL gespeeld, damn, wat een nostalgie
      Kan niet wachten tot ik de GT40 in mijn handen heb

Comment

• is GTR / GTL een beetje te doen met het toetsenbord of zou ik beter een controller zoals op de PS2 of een stuurtje aanschaffen?

Comment

• Ik heb GTR een tijdje met toetsenbord gespeeld, maar dan moet je wel tractie controle, ABS en stability help opzetten, of het is niet te doen.
          Met stuurke is natuurlijk makkelijker, maar als je een gewone controller wilt aanschaffen is het beter een analoge (liefst de knoppen ook, niet alleen de joysticks).

Om een gedacht te krijgen: met toetsenbord (met al die hulpmiddelen) haalde ik op Spa een 2:11.9, met stuurke (met geen hulpmiddelen) een 2:09.4

Comment

• Ok , bedankt , het zal dan waarschijnlijk een controller worden ; iemand goede ervaringen met een bepaalde controller ?

Comment

• Ja, die van mijn PS2

Comment

• ja , idd , was er dus ondertss ook al achter gekomen dat er van die koppelstukjes bestaan om van je ps2controller naar usb te gaan op je pc .. das nog gemakkelijker ...

Comment

• Heb m'n trackir sinds begin deze week binnen
                  Heb er nu eens een filmpje van een ronde Spa mee gemaakt:

Comment

• Er is al een tijdje een nieuwe trailer van GTR² uit. Het gaat over de 24u van Spa

Op download klikken. Het filmpje is wel gezipped.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sledge
                      Heb m'n trackir sinds begin deze week binnen
                      Heb er nu eens een filmpje van een ronde Spa mee gemaakt:
                      http://rapidshare.de/files/18572138/...r_spa.avi.html
                      fantastisch om te zien.. krijg terug zin om GTR te installen..
                      rijdt ge me een stuurke?
                      en zijn er veel mods voorhande? bedoel dan extra wagens, circuits..?

Comment

• HOLY FRIKANDOLY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Can't wait! Dämn dat ziet er goed uit!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Droes
                          fantastisch om te zien.. krijg terug zin om GTR te installen..
                          rijdt ge me een stuurke?
                          en zijn er veel mods voorhande? bedoel dan extra wagens, circuits..?
                          Meer als genoeg, maar niet op hetzelfde niveau als bvb rFactor.

Bekendste mods voor GTR zijn de McLaren F1 GTR's, Aston Martin DBR9, Maserati Tropheo, BMW M3 GTR (zie je ook in het filmpje van sledge) en vele circuits zoals Imola, Zolder, Le Mans, Brands Hatch, Road America...

Comment

• Goh, ik verlang al weer om eens GTR te spelen gewoon. Na de examens!

Comment

• Hetzelfde hier

Comment

• Wat kost de game nog in de winkel? is het nog de moeite, wnr komt GTR2 uit?
                                Kan het meteen kopen op E-bay voor 19 euro, nieuw in het doosje..
                                Bestaat er een nederlandstalige versie? Of is engels de beste opie die je kan kiezen?

Comment

• Er is geen Nederlandstalige versie. Er is maar 1 versie met 4 of 5 talen: Engels, Frans, Duits, Spaans en Italiaans dacht ik.

GTR² komt ergens deze zomer uit, waarschijnlijk tijdens de periode van de 24u van Spa.

Comment

Er is geen Nederlandstalige versie. Er is maar 1 versie met 4 of 5 talen: Engels, Frans, Duits, Spaans en Italiaans dacht ik.

GTR² komt ergens deze zomer uit, waarschijnlijk tijdens de periode van de 24u van Spa.
                                    Er zal wel weer een karrevracht aan gametoestanden staan

Comment

• Ik koop het zeker!!

Comment

• Eerste een goede pc kopen hier, want ik kan GTR niet meer spelen wegens oververhitting. Zelfs een 1ste plaats in een online kampioenschap moeten laten liggen

Comment

Eerste een goede pc kopen hier, want ik kan GTR niet meer spelen wegens oververhitting. Zelfs een 1ste plaats in een online kampioenschap moeten laten liggen
                                          Ai dat is wel küt!! Ik hoop dat mijn laptop het zal kunnen draaien. GTR1 werkt perfect dus ik heb er een goed oog in...

Comment

Working...
                                          X